Gefeliciteerd Mnq En Linnie123! @Bowen :van harte met je verjaardag! @ limmeke: Het is wel wat hier, niet alleen een geheime pendelaar, nu ook nog een onbekende boekenschrijver! Whahahahahahaha
kheb ze gehad bij mijn 1e zwangerschap.. door alle bijverschijnselen toen overgestapt op domperidom hahaha, geweldig dat stuk van die arts.. vooral het stukje over ovu en tempen...
Ben nog steeds aan het bijlezen, poeh poeh..hihi.. Linnie en MNQ, van harte gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap gewenst voor beide! Bowen ook van harte met je verjaardag.
hehehe elke.. tja... moet een man zijn las ik die het boek geschreven heeft.. maar vind nix over de auteur
oo trouwens.. GEHEIME PENDELAAR, WAAR BENT U? de dag van onze boswandeling gepaard met ongebluste kalk komt naderbij *gnagnagna* *knuft de geheime pendelaar*
Een man, ja dat kan niet anders.... Vind het allen zo vreemd dat er niet een auteur genoemd wordt! Kun je het ISBN nummer anders niet nagaan, misschien vind je t bij Bol ofzo?
Goh, hoe kan dat toch..... MNQ gefeliciteerd meid! Debs veel klusplezier in je nieuwe huisje! Mienime, thnx voor wat HCG, ik heb wat opgevangen!
@ Limmeke: hier gaat het goed... ik ben alleen heel erg moe... ik heb twee uur gefietst en ik ben gewoon erg gaar. Ik weet niet echt wat ik wil. Dat maakt mij BLEGH...
Jaa zeker een leuke verjaardag. En nog geen slingers, manneke is nog niet thuis, ben bang dat ze er ook niet komen dit jaar.
Dames, vraagje: heb best veel wit de laatste dagen, voel 't elke keer eruit 'lopen', wie heeft dat ook?