JOEHOE! Gehieme pendelaar............ Hier zo ben ik! Wil je ook voor mij pendelen.......? Dan zou ik echt heeeeeeeeeeeeeel blij zijn!!
Gaat het wel een beetje vandaag...? Ach... das ook een stomme vraag.... Ik ben gaan vandaag gaan shoppen. Mezelf een beetje troosten vanwege de teleustelling dinsdag. Helpt best een beetje, hihi..... Maar niet zo lang... Maar... heb wel weer nieuwe leuke dingetjes. Kan ik mannetje weer gaan verleiden
Mila rose:lautjuh schijnt weer actief te pendelen, dus mocht je geen reactie krijgen vd geheime pendelaar...
JOEHOE! Ooievaar............ Hier zo zijn we! Ach schat.. was je de weg even kwijt......? Dan zit er niks anders op.. dat wordt kortwieken! Wie helpt me even.......?
nee ben best wel depri, mja we moeten verder ,kan ik weer die vieze clomid gaan slikken! hihi dat is ook heel leuk shoppen dan vergeet je alle zorgen een beetje !
Waar krijg je dat eigenlijk voor..? Als je het niet wilt zeggen gewoon nie doen hoor, ben ook heel brutaal eigenlijk..
Jeetje.. dat dat zo vies moet zijn he... maar eh... hoe ontdek je dan dat je kleine eitjes hebt..? (en alweer zeg ik erbij, ben ik te nieuwsgierig zeggen hoor...)
maak niet uit meis je mag alles vragen dat kan de gyn zien! ik ben toen bij de gyn terrecht gekomen door mijn cyclus en zo heeft hij mij en me vriend verder onderzocht! en zo kwam hij daar achter
wat fijn dat we elkaar toch dingen kunnen vragen ga zo denk ik Popstars kijken of anders film op Net5: Double jeopardy
Oh.. oke! Weer iets geleerd! Begin me ook steeds vaker af te vragen of dit niet te lang duurt. Ze zeggen een jaar... maar das zo lang! Alweer 9 keer ongesteld geworden sinds we begonnen zijn. Maar toch heb ik de laatste 2x wel het idee dat er iets gebeurd. De laatste keer weet ik het trouwens zeker. Waarom denk jij dat je steeds wel bevruchting hebt? Je sypmtomen? Want die spreken idd boekdelen!