vorige ronde had ik ook licht positief getest en 2 dagen daarna werd ik weer ongie! en nu weer ik had zoveel klachten enz en ik had smorgens een test gedaan en toen ik later er weer opkeek heel erg licht vage blauwe streep ! en weet ook niet wat ik van dit moet denken: werd smorgens wakker en kon amper lopen, heletijd op de bank gelegen van de pijn, toen ging ik douchen had ik me toch weer een hele grote stolsel denk wel iets van 8 cm zo groot, me vriend schok er zelfs ok van want die stond ook onder de douche en sins ik die stolsel weer kwijt ben heb ik weer normale ongie pijn en kan ik weer lopen!
Wow dit alles is gewoon niet bij te lezen heb er 1 dag niet achter gezzeten en we zijn alweer 60 bladzijden verder...Niet te geloven. Hier nog steeds niet ongi...Kan het niet geloven dat mijn cyclus nu zo lang duurt. Nog nooit gehad toch een beetje stressie? Vanochtend een Clearbleu test gedaan maar niks hoor..Ook negatief. Maar zoals jij al zij Debsje Geen bloed houdt moed (o.i.d.)
Nou XGabyX klinkt net alsof je een MK hebt gehad...Want positieve test en dan bloedstolsel. Heb ook ooit MK gehad en het voelt als een ernstige menstruatiepijn. Blijkt ook dat het vaker voorkomt dat vrouwen vroege MK krijgen en dat ze dan zelf denken dat het een gewone menstruatie is.
Ik heb normaal gesproken een regelmatige cyclus. Moet wel zeggen in febr. ons dochtertje is geboren en sinds mei weer een normale cyclus heb, dus net 3 x misschien heeft dat ermee te maken. Maar hoe gaat het met jou, nog erge buikkrampen of dergelijks?
@ gaby: je mag snel weer naar gynaecoloog toch? @ lusie: balen van die test. Maar dat zegt nog niks...
ik denk zelf dat het ook weer een vroege mk is geweest mja ik ga daar maar niet teveel aan denken enz maak ik mezelf alleen nog maar meer depri van
Trouwens.. ik had die extreme stolsels niet. Was wel heel misselijk steed sen had veel meer kramp in mijn buik, maar dat was het wel iegenlijk. Maar ik ben ook altijd maar heel weinig ongesteld, dat scheelt misschien ook, 2 of 3 mini's en ik kom de dag altijd wel door.
Ja xgabyX begrijp dat het inderdaad erg vervelend is. Maar het is wel zo dat als je werkelijk een vroege MK hebt gehad dan betekent het wel dat je zwanger kan worden...Klinkt misschien ver gezocht ik weet ook niet of je in een traject zit van het ziekenhuis, maar het wijst erop dat je wel een eisprong en bevruchting hebt. Sommige vrouwen hebben dat niet en dan wordt kinderen krijgen nog moeilijker.
Eindelijk ben ik er weer. Een heel eind terug moeten lezen, want ben eventjes met vakantie geweest. HEERLIJK! Nog niet ongi geworden... Voel ook geen ongie krampen ofzo alleen mijn (.)(.) die zijn mega gevoelig... voor de rest nergens last van...
ja dat gelukkig wel dat ik weet dat ik zwanger kan worden ik hoef nu voorlig niet meer naar het ziekenhuis en gewoon thuis verder aan de slag met de clomid en als ik nou een keer positief testen een week daarna een echo vragen en als ik niet zwanger ben na 3 maanden clomid moet ik weer gewoon terug !
Hey meiden! Ik heb steeds een lichte vorm van ongi pijn... Het steekt eventjes en dan gaat het weer weg Hihihi vaag allemaal...