ja ik.. en ben er vroegtijdig mee gestopt was zo misselijk en die lucht wat uit die containers kwam maakte me nog veel beroerder.. kon het niet meer opbrengen.. lucht rook ik door het hele huis en kotste me de longen uit lijf
Tja de vorige x dacht ik echt dit is het he .. Maar toen werd ik ongesteld. Niet hevig maar toch ruim 4 dagen de maandelijkse probleempjes... Nu deze x had ook echt zoiets van nou ja we zien het deze x wel.. zal toch wel weer op dezelfde dag ongesteld worden... Trouwens hou ik me nog aan de negatieve kant van dat ik toch ongesteld ga worden. Ook al is me dit nog nooit overkomen, want kan mijn klokje erop gelijk zetten (weet precies wanneer ik het moet worden) Dus een beetje vreemd allemaal deze keer... Sorry als ik negatief overkom..... Bij deze dus een soort van een ultimatum gesteld ik wacht (on)geduldig af en we zien het zondag en/of maandag wel... Tis wel moeilijk hoor maar wil me ook geen valse hoop geven deze keer... De teleurstelling is dan mega volgens mij Liefs
we zien het vanzelf wel al die kratten voor de deur straks. ze nemen eerst telefoninsch contact met me op dus ik zal het binnenkort wel merken.
Ja ik heb ervaring. Ben blij dat ik iets effectiefs kon doen voor moeders die niet makkelijk zwanger worden. Er komt iemand dan uitleg geven en 1x per week komen ze het rek met flessen ophalen. Het zijn (bij mij i.i.g.) donkergroene plastic flessen. Jehoeft niet altijd thuis te zijn en kan ze gewoon buiten bij de voordeur neerzetten. En dan zetten hun er weer nieuwe lege flessen voor je neer. Het kan al vanaf 5 weken t/m ik dacht 12 of was het nou 16 weken. De flessen ruiken idd heel chemisch (desinfectans denk ik). Supertop dat je het doet
nee net wel ff gekeken maar vriendlief wou top gear kijken haha heb het nog wel gezien met dat stomme stel die nu uit elkaar zijn whahaha
nope.. kijk geen tv, mannetje is weer spelletje aan het doen op de ps3 .. dus moet ik me maar hier vermaken