ik heb bij de 1e ook voor mvm gepiest... vanaf week 6 tot week 16... De flessen ruiken inderdaad niet zo lekker, maar tijdens het overgieten van kan naar fles hield ik altijd mijn adem in totdat de dop er weer opzat en ik heb er echt nooit last van gehad... ze komen met een anoniem busje de kratten wisselen, erg netjes... heb het nooit erg gevonden en was blij dat ik anderen ermee kon helpen... Dat kleine percentage dat gebruikt wordt voor afvallende mensen interesseert me niet... die grote groep dames die niet zelf zwanger kan worden vind ik veel belangrijker
precies dat is je zelf dus echt voor gek zetten ik heb ook mee gedaan aan die million doller wedding en daar moest je ook iets bedenken mja het is ook gewoon beter om je verschut te zetten want dan kom je door!
Begrijp je helemaal puzzycat.....we hebben zelf ook veel verdriet gehad om onze kindjes zie onderschrift en we hebben ook ervaren dat het, het grootste geluk van de wereld is. Hoop echt dat het binnenkort raak is....
echt? Het moet niet gekker worden... als die grote groep dames die zwanger willen worden maar als eerste geholpen wordt! Kunstmest, wie verzint het?
lusie heb je erbij gezet op de vorige pagina , mocht je nou zwanger zijn of ongie geworden dan moet je het hier door geven okey
moet zo lachen om die onopvallende auto van MvM... weet nog dat hier een witte bus voor kwam rijden met zon airco unit op dak... geen teksten nix.. dus anoniem.. tot bleek dat halve straat had meegedaan met MvM whahahhahaha.. die wisten het dus eerder dan mijn familie
ze gebruiken het afval van de urine voor kunstmest.. houdt in dat alle bruikbare stofjes er al uit zijn dus waarom niet he
Nee nog nooit maar ik ben natuurlijk niet zo heel lang geleden bevallen van onze dochter..(febr) en in mei is mijn cyclus weer normaal gaan lopen 29 dagen...dit 3x gehad..en nu ineens al 37 dagen raar toch, maar goed de test was echt negatief, ik sta voor een raadsel. Ik kan niet meer dan afwachten dus dat doe ik dan ook maar braafjes..zucht!
meiden ik ga op bed liggen ben misselijk hoofdpijn en dood moe VERDOMME DIE KLOTE ONGIE fijne avond nog iedereen knuff