Toen ik stopte met de pil dacht ik er niet aan om naar de gyn te gaan, als het niet zou lukken om zwanger te worden. Nu we een tijdje verder zijn, wil ik toch naar de gyn voor een vruchtbaarheidsonderzoek als het de komende cyclus niet raak is.
ja die onopvallende auto wed hier in de straat ook gedeeld met de overbuurvrouw... die liep een week achter op mij
Ja, wat kan ik daarop zeggen. Wij zijn positieve mensen en kijken nu naar onze 2 meiden waar we heel blij en trots op zijn. En onze kleine Siem die zie je niet maar hoort zeker bij ons gezinnetje. Voor jou komen er ook mooie kindje(s)
Die irritante ongi-pijn in mn buik wordt erger, dus de koffer staat klaar! We gaan wel naar een lekker warm oord toe toch?! Neem ik m'n nieuwe bikini met string mee :-$
oo leuk.. neem je dan ook tentharingen mee? kunnen we string gebruiken om snachts onder te slapen Hier ook nog steeds zon zwaar gevoel in buik... en duurt nog tot na weekend of zo voor NOD is..
Vanavond toen ik mij ging omkleden zei mijn jongste dochter opeens, mama je hebt een dikke buik! Krijg jij een baby? Was het maar waar Vond het wel lachen dat ze dat zei en kon het ook nog ontkennen zonder te liegen
haha ooh nee sorry ik ga niet slapen.Ik wens de andre dames die weggaan welterusten..idd beetje verwarrend