mjah plien.. niets zo mooi als je al voor oktober posi test he... mag je meteen het vliegtuig openen met roze
persoonlijk ga ik 24 september al met het vliegtuig naar Turkije en dan hoop ik op 28 sept ook idd een NOD te hebben.. Als ik in oktober terugkom wil ik niet weer vliegen ik heb een grote hutkoffer klaarstaan, daar past die poppenwagen wel in. vlieg je stiekem eerder mee lim.. haahaha
*pakt een superformaat en zwaait flink in het rond.... whoeoeoeoeoeoehoe........... sh*t , die ligt bij de achterburen in de tuin.. eh.. 30 meter!
@ Bowen: GEFELICITEERD! (en als jij Blof hebt gezien, weet ik wel waar jij woont hihi..) @ de zwangeren: GEFELICITEERD! @ de nega testers: balen, hoop op snel anders nieuws.. @ de ongi meiden: *dikke knuff*
kan weinig anders dan geduld hebben.. steeds die ooievaars proberen te scheppen als ze weer langs de snelweg zitten geeft ook zo'n bloedbad.. dus we wachten en wachten en wachten tot ik eindelijk bloemkool lust.. daar komen ze toch ook uit? die beebs?
whahahaha......he bah lim... echt niet.. ik heb gewoon 'zwaardere kwaliteit' en dat in superformaat * zwaait ondertussen heftig fanatiek, met de tong uit de mond tampon nummer 2 ........ zoef...! yes.. record...33,7 meter! joehoe!
wie is die man audrey die vloekend naar buiten rent en scheld dat er allemaal rode spetters op zijn ruit zitten? *neemt de supersupertampons, zwengelt, zwiept en gooit persoonlijk record, 357 meter!
whahahahaha.... Lim... ja, de buurman is niet heel erg blij met al die rode spetters op zijn neus! wow... 357mtr.. bedoel je niet 3 'komma' 57 meter.. hahahaha of anders misschien 35,7 meter hihi
nope! kheb gewoon gewonnen! de VIP plaatsen zijn speciale plaatsen voor de busmeisjes die ongi zijn geworden en de bus niet uitwillen.. speciale behandeling van lekkere drankjes, heerlijke massages en een opblaasbare kassaboy
ik wil ook bij de VIPs van september, de NOD op de 28e en een testronde op de 30e.. kan iemand dat regelen?
moet je netjes vragen in de poppenwagen audrey weet niet of zij wel een VIP afdeling hebben in dat kleine ding