lol Giegel... en dat maal 100.. maar hij was niet gebruikt hoor die megagebruikte dubbeldoorgelekte tampon die die valsspelerd gebruikt heeft!
whahahaahahha.... ja lim... precies zo enneh.. heb mezelf er al op gezet in sept. het is voor de 1e keer zelf gelukt. nu ga ik met mannetje samen de film afkijken.. vind het niet zo leuk dat ik zit te formummen.. trusten
Je bedoelt de condoleance topic? Daar heb ik gister nog iets van gelezen en kreeg er kippevel van, zo erg Gister heb ik een glaasje baileys gehad
vandaag heeft ze het verhaal van de crematie erop gezet.. ze zouden vandaag gaan trouwen! en ze hebben zelf de oven aangezet brrr... voor hun heel mooi, maar ik zou dat nooit kunnen..
Heb het ook net gelezen en zou dat denk ik ook nooit kunnen. Maar ze dacht zelf ook dat ze het niet kon, als ik het goed heb gelezen. Ze zeggen weleens dat je op zo'n moment sterker bent dan je denkt...... Zo te lezen heeft hij een mooi afscheid gehad.
boehoe.. mannetje hangt net op.. was aan bellen met zijn broer..zijn vrouw is zwanger nu 4 weken.. oo ben ik blij.. NOT!.. zeker niet omdat ze me vorige week nog aan het vertellen was dat ze eerst wilde settelen in hun nieuwe huis bleeeeeeeeeeh
*gooit even heel servies aan gruzelementen, ramt wat gaten in de deuren, verteld de buurvrouw wat voor stomme trut ze eigenlijk is, veegt snotneus af aan de kat en voelt zich nu echt K*
Ah Limmeke, logisch toch dat je niet zo blij bent, zeker omdat ze heeft gezegd dat ze eerst wilde settelen.
ja linnie had ik al gefeliciteerd was zij het enige dan vandaag? debs weer posi? heeft zij rare cyclus. 2 x ei in een cyclus haha..
oh, das familiegebonden dus? had er nog nooit van gehoord. geeft pix dikke knuffel... nou, dan laat ze maar steeds gekke poliepjes bij je wegsnijden.. dan maar steeds een kleinere pixie van al dat gesnij.. maar jij gaat echt geen kanker krijgen daardoor hoor! pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
neu.. we hebben debs verteld dat ze als ze nu posi test met ovu.. misschien ook wel zw test met zwangerschapstest hehehehe