Ik bedenk opeens dat ik morgen ook wel een ovu-test kan doen om te kijken wat ik te zien krijg. Debs heeft haar NOD of WOD maar één dag eerder. Als die van mij geen streepje laat zien, wat ik ook niet verwacht, nemen de kansen van Debs toe. Logische redernatie toch?
hahaha ja gieg.. dan nemen haar kansen toe.. tot jij ook een posi ovu test hebt.. dan meteen algehele paniek daar in de tent whahahahhaha kan ik straks een solo vlucht maken
Heerlijk, de tampons vliegen me hier om de oren! Heb witte broek aan, dus beetje uitkijken aub! Heeft Deb dan niet gewoon altijd een streepje? Want er zijn er ook die dat gedurende de hele cyclus hebben, heb ik gelezen... Hoop dat jullie gelijk hebben! Trusten!
ik ben het enige in mijn familie die het heeft. ik denk ook niet dat ik echt zorgen hoef te maken.. want had op mijn 13e de eerste uit darm en toen 2 jaar geleden weer en die was maar 3mm.. erg klein dus.
trusten elke zit net ff te denken he..voor iedereen die al wat ouder is en nog beeb wilt: schoonzus is dus ook 39.. rookt als ketter net als haar man.. en hij drinkt daarbij ook nog stevig.. als in zeker 5 halve liters per dag en nog wel meer.. en hoppa.. ik zeg wij willen graag beeb en zij zijn zwanger. grrrr
jaja ja ik ben dus buitengesloten gelukkig! ik moet wel lachen net ... iemand liep net over mijn graf.. wel toevalig vind je niet hahaha
geeft gieg een peuk en een baileys.. al dat geleuter over alles laten staan... my ass! foliumzuur had ze ook nog nooit gebruikt.. en dan kijk ik naar al mijn lege potjes hier en kan ik niet anders dan heel diep zuchten
Hm ook niet echt goed over nagedacht dan, zeker als je 39 bent. Ze raden niet voor niets aan om foliumzuur te gebruiken en daar word je ook niet sneller of minder snel zwanger van. Ik pak de peuk en baileys aan en ga even achterovergehangen genieten! Doe je mee Limmeke?
ik ga maar naar bed.. mannetje wilt knuffelen.. kheb hem gezegd dat het laatste kans is voor ongi hahahahahha nou ja, heb hem al week uitgehongerd, dus die wilt wel *piepieppiep* ---> das mijn bed over 5 minuutjes hehehe trusten allemaal