jeetje lim.. jij bijna eind. ik mag beginnen.. heb er echt zin in.. maar eh... ongi? waar heb jij het over..dat gebeurt dus mooi niet zeg heerlijk voorbarig ben jij
ik ben verslaafd aan pompoenpitten sinds het stoppen met roken.. vriend vind het niks... maar zou graag willen dat hij het ook eet omdat ik zo goed berichten van heb gelezen
Dat lijkt mij ook niet echt lekker, heb ik liever een broodje met sandwich spread tuinkruiden Heb in geen jaren sandwich spread gegeten en gister weer eens meegenomen, jummieeeeeeeeeee Watvoor goede invloed hebben pompoenpitten? Heb hele grote pompoenen in de tuin
is blijkbaar goed voor de vruchtbaarheid haha.. ook voor de man voor zijn prostaat.. ik hou helemaal niet van sandwichspread...
Daarom kocht ik het ook nooit meer, omdat ik het niet zo lekker vond. Smaken veranderen eens in de 7 jaar zeggen ze........ Deze vind ik in ieder geval erg lekker! Zal mijn man eens pompoenpitten gaan voorschotelen 8) Kan je die gewoon bij de supermarkt krijgen?
hahah vraag mij af wat hij daarvan zal vinden.. het is in sommige supermarkten te kopen denk ik.. niet allemaal wel in natuurwinkels. mijn vriend is gek op komkommersandwichspred.. sorry maar ik ga daarvan echt kokken hahaha
ik ga slapen . morgen een familie gebeuren... daar gaat de vrije dag hahaha.. zaaa zal wel leuk worden.. welterusten giegel
Ik laat het wel even weten Nu ga ik toch maar proberen te slapen. Morgenvroeg weer naar sport met de oudste. Trusten Pixie!
mogguh meisjes... Nog niks te bekennen hier.. heb weer knallende koppijn. Beetje jammer! Vier vandaag verjaardag dus vanaf uur of 1 gaat huis vol stromen, hoop dat het dan beetje gezakt is.. Heb ik nog wat gemist gisteravond?
Hoi dames Hoe is het hier, word het al rustiger. Ik las tussen de regels door dat debs een positieve ovu test had. Mag zij niet bijna testen?
ben der weer even.. heb een heeeeerlijke chocoladecake in de oven staan.... mmmmmmmmm Lekkerrrrr, en tevens twee arretjescaken (n/s?) Laat de visite vanmiddag maar komuh!
goeiemorgen sims, natjes, smalletje debs had idd posi ovu test.. maar nog kleine week voor ze testen mag.. donderdag of zo meen ik verder eigenlijk geen nieuws, ja, we hebbne de 1500 pagina's gehaald! hehehe
adres Natjes? dan komen we met z'n allen pfff.. ik kan niet meer tiepen.. staan allemaal andere woorden dan ik bedoel en vol fouten hahaha nou ja, geluk is dat je steeds kan verbeteren
1500 blz jee, jullie hebben nog even goed doorgekacheld hoor hihihi. Oke donderdag mag ze pas testen, spannend hoor want ze had toch ook wat (ZWschap) klachtjes? Natjes bij jouw is het ok nog er spannend zie ik. Ik duim voor jullie allemaal, ik weet niet of het helpt maar ik zal nog even wat strooien HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Hi best leuk om te doen.