Ik heb gisteren getest en zie een streep wanneer ik de test in het licht hou. Morgenochtend (nod) weer testen. Ben benieuwd! Oude testen tonen geen strepen als ik ze in het licht hou ... Dus nu ben ik zenuwachtig
nouuuuuuu, heb gelezen als je ouder wordt en als je al een kind hebt. word het minder... ben 39, 2 kids en tig zwangerschappen verder en heb het heftiger dan ooit hahahahaha
@ Dreamer, klinkt hoopvol, hoop dat je posi test! @ MamaY, ik heb al 3x getest zelfs de afgelopen paar dagen..
En jij dan, jij ook! (Zit iemand hier op mn werk koffie te drinken en word er missselijk van maar kan natuurlijk niets zeggen. Zien ze meteen hoe hard ik aan het werk ben haha. zal mezelf wel weer zwaner ant denken zijn) Mx
[quote="NourElHouda@ MamaY, ik heb al 3x getest zelfs de afgelopen paar dagen.. [/quote] Hihi, zou ook wel willen maar int verleden te vaak achter elkaar getest als een malloot. Dus nu maar even morgen afwachten.
Moet nu maar even echt gaan werken want ontslagen worden is nu ook niet echt fijn. Spreek jullie later. Fijne dag! Mx
Ik ook ja hopelijk. [-o< Nouuu, je verklapt steeds meer symptoompjes hoor, bij jou lijkt 't er echt steeds meer op, hoop 't voor je in ieder geval!
heb stuk minder last. ook minder deprie en minder moodswings geniet weer een beetje en voel me minder somber
Luteale fase deficiëntie Progesteron therapie wordt aanbevolen voor vrouwen die onvruchtbaarheid ( of habituele miskramen) hebben naast een probleem dat luteale fase deficiëntie genoemd wordt. Luteale fase deficiëntie is een resultaat van onvoldoende progesteronproductie door de ovaria( eierstokken) gedurende de tweede helft van de menstruale cyclus. De ovaria gaan door met maken van progesteron gedurende de eerste 8-10 weken van de zwangerschap ( sinds de laatste menstruale periode). Wanneer er onvoldoende progesteron is gedurende de vroege zwangerschap kan het embryo mogelijk niet overleven. Na deze periode van 8-10 weken, wordt de placenta de grootste bron van progesteron en de ovariumhormonen zijn niet langer nodig. Er wordt aangenomen dat wanneer de ovaria niet genoeg progesteron kunnen maken gedurende de laatste helft van de menstruele cyclus, dan zouden ze ook niet de benodigde hoeveelheden progesteron gedurende de zwangerschap produceren. Bij vrouwen met luteale fase deficiëntie is het gebruikelijk met de progesteronbehandeling door te gaan gedurende de vroege weken van de zwangerschap om de productie van progesteron door de ovaria te supplementeren. Progesteron is nodig om de implantatie van het zich ontwikkelende embryo mogelijk te maken en om de afstoting ervan te voorkomen, maar het kan zijn dat de follikel niet op het eitje reageert met voldoende progesteron. Dr. Lees advies: Wacht tot je ovuleert, en doe dan een bloedtest ( voor HCG), vier tot zes dagen na een mogelijke bevruchting om te zien of je zwanger bent. Als je zwanger bent begin dan met progesteron; op die manier vergroot je de kans op een gezonde baby. Bloedtesten voor zwangerschap zijn meestal positief binnen 72 uur van bevruchting terwijl urinetesten normaliter niet eerder dan twee weken na de bevruchting positief zijn. Eindelijk een site waar ik mijn probleem gevonden heb!
hoi hoi hoi hoi, zo ik ben helemaal klaar voor de BBQ voor morgen. Ik hoorde alleen dat het weer niet gaat meewerken. Kan kloppen, want ik heb me toch een hoofdpijn... hmmz volgens mij gaat het weer omslaan... En ja hoor ff op het KNMI gekeken en vanaf zondag avond wordt het minder. Dat betekent dat ik vandaag en morgen hoofdpijn zal houden...Arm hoofdje... JD