NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Nou ik kan op rood... toen ik gisteravond naar bed ging zag ik al wat meer roze in mijn afscheiding, dus wist wel dat het er aan zat te komen... beetje jammer dat mijn cyclus nu 2 dagen langer is... maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen! ff kijken welk voertuig op mij staat te wachten...

Succes nog hier... moge er nog maar veel roze bijkomen

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    demi mag ook door naar het vliegtuig :) wel balen dat de reden hiervan een ongi is.

3. demi26

demi26 Niet meer actief

tja... niets aan te doen... maar in dat vliegtuigje passen er toch niet zoveel, dus de rest hier wordt gewoon zwanger! :)

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ga ff een eitje koken en dalijk met mijn ukkie buiten eten.

*zwaai zwaai*

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    erhm welk eitje ga je koken? Je moet er een bevrucht in je buik houden hoor

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mannetje is ff alleen op en neer naar utrecht om zijn plantjes et verzorgen.. kan ik tenminste hier thuis ff wat doen.. tis zon puinhoop.
    heb beneden gelukkig al klaar.. badkamer moet nog..

heb ook rooster eindelijk ontvangen.. hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet.. maar nu weer een rooster met nauwelijks uren? nog geen 12 in totaal.. pfff

ik ga ook niet meer bellen, over 2 weken is teamoverleg.. dan kan ik eindelijk eens kijken of mijn collega's ook tegen die shit oplopen.
    misshcien dat ze nog bellen deze week voor meer uurtjes, dat kan altijd.. maar goh, telefoon wilt nog wel eens leeg zijn :D

wat een warmte buiten he?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey limmeke.

lekker weertje he. veel te warm om wat in huis te doen eigenlijk. moet eigenlijk ook een hoop doen maar de boodschappen zijn in huis dus de rest komt maandag weer. dan heb ik toch vrij en word het als het goed is minder mooi weer.

wat voor werk doe je dan als ik vragen mag

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    werk als thuishulp bij thuiszorg
    werk is harstikke leuk , alleen planning is waardeloos en haalt het plezier behoorlijk naar beneden

9. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Hih op mn werk valt het op dat ik vaak naar de wc ga. Voel je je wel lekker, vraagt een bezorgde collega net. Een andere (ontactischehomo) kijkt veelbetekenend naar mijn dikke buik. Die is dik sinds mn eerste bevalling, zweg ik naar waarheid, nooit meer die extra 6 kilo deraf gekregen. En dat ik op de wc zit te broekloeren en tietknijpen en klamme handjes wassen, dat weet natuurlijk niemand @ keihard lachen at the office.

10. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Balen Demi, have fun in the pink plane

11. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Mn moeder in Utr heeft vaak thuishulp. Misschien komen we elkaar wel n x tegen, met dikke buikies het liefst?

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou limmeke: hier ook hard aan de sop... Het hele huis moet schoon. Lekker nu de badkamer aan het verbouwen. Ik kwam achter allerlei lekkere sopjes en dingetjes. als ik klaar ben met ongi ga ik deze week heerlijk in een bad met of zwitsalsop of rozegeur...;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heheeh in utrecht kom je me niet tegen.. zit in limboland :)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dat is jammer ja.
    wel afwisselend werk of niet veel verschillende mensen en misschien ook wel gezinnen of niet

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lekker hoor in bad... kheb geen bad jammer genoeg :(

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klinkt lekker. altijd leuk als je dingen tegen komt die je niet meer wist dat je ze had
    8)

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heel afwisselend.. en dat maakt het leuk

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limmeke en bos: wij hebben een bad, maar ik ben meer een douche mens... Ik heb er nu zo maar opeens zin in...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook meer een douche mens maar zo af en toe is een bad wel lekker. vooral tijdens de duivels vind ik het wel eens prettig.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lekker in vette fenjal olie ( en dan de echte die zo lekker ruikt en niet die geurloze van tegenwoordig)

Deel Deze Pagina