heb ook wel eens op een blauwe maandag stage gelopen in de thuiszorg. vond het altijd wel leuk gister bij mijn vriendin geweest die er achter is gekomen dat ze zwanger is. heb even mijn hart gelucht over onze situatie. lucht wel op zeg. nu kunnen ze er een beetje rekening mee houden. ze waren ook wel blij dat ze het nu wisten
gisteren hoorde ik dat mijn schoonzusje zwanger is... en dat terwijl ze eerst wilden settelen in hun nieuwe huis zei ze vorige week viel me echt rauw op mijn dak hoor.. en nu het zo dichtbij is.. doen die stomme miskramen me nog meer pijn!
weet precies hoe je je voelt bij mijn vriendin was het ook niet de bedoeling. ze kwam elke keer bij mij om advies vragen en ze wist elke keer niet hoe of wat dus was best pijnlijk om mijn mond te houden en het aan te horen. ben wel blij dat ze het nu weten. weet bij jullie niemand van jullie situatie? maakt het soms een stuk minder pijnlijk als mensen het weten vooral mensen die dicht bij je staan
alleen mijn ouders.. en dat was omdat ik met mijn laatste MK bij hun begon te vloeien en ik dus blereeeeeeend van de plee af kwam daar. zijn ouders, en broer en schoonzusje niet. zijn broer en vrouw weten wel dat we plannen hebben die kant op.. maar meer niet
en nu ik dus echt 100% gevoel heb dat het weeer niet gelukt is deze ronde ben ik vandaag echt in een mega dip beland!
@ limmeke: ik snap hoe je je voelt en jij hebt meerdere mk gehad...Je moet nu niet opgeven hoor meid...
kzie het gewoon even niet zo zitten nu. ben ook blij dat ik even paar uurtjes alleen ben, ff lekker uitbrullen enzo
groot gelijk. als dat oplucht moet je het er lekker uitgooien. bakje koffie en een reep chocolade erbij 8)
Kan ik me voorstellen meid... Lekker een chickfilk opzetten. bak thee en chocolade... Ooh ik heb de geweldigste film daar voorgekocht... PS I love you... Jammer dat ik hem niet ff bij je kan langs komen brengen...