Hir is het droog, beetje grijs, broeierig (ha ha, lijkt wel of ik iets anders omschrijf dan het weer)
Ik trouwens ff gekeken naar een chatroom, maar daarvoor moet je echt de codes kunnen duiken en een gratis forum heeft dat niet echt... Erhm is er echt animo voor want anders doe ik het niet hoor!
Zonnig in limboland. Begint druk te worden in de bus! *Timmert bordje aan de deur: HCG corner => om de hoek. Vriendje heeft opruimwoede.. ik kom net thuis, ligt hele kamer vollllllllll met papieren die ik al maanden netjes gestapelt had boven mijn pc.. heel lief hoor, maar over paar uur komt er bezoek.. zucht.
halleuuuuuuuuuuuw mEIsjes! grote griebels het is alweer een levendige bedoening in de bus; ik moet nog wakker worden! en daar heb ik dan nog precies een kwartier voor want dan ga ik weer werken! erghhh glitters op ogen, dat helpt altijd wel... kopje eeuwige earl grey thee.... zeg, wat wordt hier allemaal gekwekt, ik heb het niet allemaal bij kunnen lezen! @jedid: een KATER van 2 wijntjes? hihihih *proest* wat schattig! ennu, een kletsforum? maar wat doen we hier dan? dis toch oo hardcore kletsen? als we allemaal '' uit elkaar vallen' wegens zwanger en door naar sept, dan is dat wel even minder gezelli, dat hadden wij (jedid/noppie/enz) ook 2 rondes geleden.. @ik weet niet meer wie: zou er ook een aankombanner bestaan? ik ben er zo eentje van 1.82 en ik weeg 58. opzich helemaal happy mee, maar iets meer vulling zou wel handig zijn, heb ik ook niet meteen een blauwe plek als je me op mijn schouder tikt hehehhe! tis ook nooit goed he! zeg, klets nog een eind weg, ondetussen ook niet vergeten te klussen en eitjes te zoeken en posi te testen, en ik sluit het hek strax wel weer! liefs van klingel.
goedemorgen allemaal (bijna goedemiddag, erg eigenlijk, ben net m'n bed uit..) het is hier in elk geval stralend weer en het ziet er naar uit dat de ook bijna weg zijn dus dat is heel fijn
whahahaha klingel: en bedankt. Voor het compliment dat ik schattig ben. Ik heb anders wel al geen alcohol sinds januari gedronken... Toen ik dacht dat ik zo zwanger zou zijn. Over dat forum... Wat jij zegt bedoel ik nu. Je deelt nu lief en leed en over een maand ben je iedereen weet kwijt. Ik vind dat niet leuk. het is juist nu zo gezellig...