oke thanks ga ook gelijk ff zoeken mooie film voor als het mannetje werken is maandag en ik lekker op de bank kan hangen
ja heel erg leuk alleen heel druk we waren maar eerder weg gegaan want ons hondje kon het niet meer aan haha
hahah ja alleen niet eens de eerste ronde door gekomen, we wouden ons niet voorschut zetten het komt om 20:00 op rtl 4
lachen zal kijken of ik mijn lief kan overtuigen (houd niet zo van dag soort programma's) misschien krijg ik hem zover dat hij gaat strijken kan ik tv kijken haha
Ook een leuke film en misschien een aanrader voor jullie: the Bucket List. Vond m erg mooi! Over mezelf: ik ben zo misselijk! Begon gisteravond en is nog niet weggeweest. Hoort dat bij het heersende griepje? Voor een evt zwangerschap is het nog te vroeg lijkt mij .
hoop voor je door zwangerschap, maar weet niet of er een griep heerst maar ik ben ook niet echt zo lekker!
Hoi meiden! Heb ik nog wat gemist? Nog meer roze de afgelopen dagen? Heb vanochtend al getest....negatief. Jaaa dus nu weet ik nog niks, veel te vroeg. Maar heb zo last van testdrang! Zou er wel 3 op een dag willen doen hahahaha Fijne avond meisjes! xxxxxxxxxxxxx
ja klinkt goed he. is ook 1 van de weinige dingen die hij doet hoor haha, maar mij hoor je niet klagen want ik haat strijken (en mijn lief heeft elke dag een overhemd aan naar zijn werk )
haahaha dan had de mijne het ook zelf kennen doen als hij altijd een overhemd aan heb oeiiii gaan jullie kijken naar million doller wedding het gaat nu7 beginnen
whahha mooi toch hahah wat kennen mensen zichzelf voorlul zetten snap nu waarom wij niet door zijn , wij waren niet goed voor de kijk cijfers
blond had een zwarte legging met rokje aan en een goude piercing bij me lip me vriend had een geel truitje aan!