Pff.. word gek van de jeuk.. word zelden of nooit geprikt door muggen.. nu mijn buik en voorgevel zitten vol beten! zijn van die plaatsen om ongenereerd te gaan krabben in openbaar... en plop.. daar heben we kat ook weer..sinds die mij ontdekt heeft heb ik elke dag een matje haar uit mijn keyboard.. vermoeiend beest. iemand nog leuke plannen voor vandaag?
ik ga de geheime pendelaar ontvoeren... zodat ik elke dag een bevestigingspendel krijg. Zou de geheime pendelaar nu ook kunnen pendelen metd e vraag : "ben ik nu zwanger?"?
ha ha ha, gelukkig is her hier zo rustig, kan ik gewoon erover kleppen... onee, niet ik, maar de geheime pendelaar jullike hebben geluk, vol me sinsd slange rijd weer een beetje lekker in mijn vel, en alleen dan kan ik pendelen..... evenmijn spullen zoeken
Goedemorgen penvriendinnen (haha hadden jullie die vroeger ook? is r nog nieuws van testers? Heb geen tijd om terug te lezen dus vertel het me gauw.... Ik heb getest. Sensi en etos allebei een bijna onzichtbaar streepje. Hub zag ze ternauernood. Weet niet wat ik rvan moet denken. Liefs! MamaY
@mamay: had vroeger ook penvriendinnen..met paardenbriefpapier met een geurtje eraan Spannend van je test zeg! Hopen dat ie over paar dagen stuk duidelijker is!
@natjes stom he, durf er niets van te denken. Vorige week negatief, nu zo ieniemienie licht dun vaag on-streepje. Hoop het ook maar toch ook maar even onverschillig voor de zekerheid.
ha ha ha hmmm. heb nu een ander uitkomst voor julie...... snap het niet, 2 keer gechecked. Terwijl ik het vorige keer wel 4 x heb gedaan en op het zelfde uit kwam..... ik pb ze even....
Ja zoiets. Zit 7 dagen over mn langste cyclus. En jij dus de tiende naar de gyn. Ik duim voor je. Moet nu gauw douchen en aankleden voor hubs en kleintje terugkomen om naar oma te gaan. Fijne dag!
nou meisjes, ik voel aan me water dat ik binnen nu en twee weken ongi wordt... hihi En dat ik in oktober zwanger ben. Denk dat de gyn me een handje gaat helpen!