NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    beterschap in elk geval dan

hoest verder met je?

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    thanks wijffie ;)

ja gaat wel goed ongie is ook alweer bijna weg :D

nu net me eerste pilletje clomid ingenomen!

en met jou ?
    waneer is je nod nu eigenlijk ?

3. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn

van harte gefeliciteerd lusie ! geniet ervan

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    *knuf*

5. damn! vandaag toch de duivels weer gekomen terwijl ik er zo'n goed gevoel bij had deze maand! naja dan maar weer op naar de volgende ronde.... gefeliciteerd aan alle zwangeren hier!

groetjes Jessica

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Mijn NOD? eh.. ergens volgende week. maar ik weet niet meer hoe ik moet tellen.

9 Juli begon mijn MK, verloor vruchtje 11 juli.. werd 6 aug weer ongi.. mijn cyclus zou dus 27 dagen zijn? ( voor MK ook altijd 27 dagen.. dan zou mijn NOD nu moeten zijn 2 sept?

Oja, 12 juli verloor ik nog een dingetje dat leek op vruchtje.. maar hou als ongi datum dus 11 juli aan.. dag dat ik 1e dingetje verloor

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @Lusie: Gefeliciteerd!

@mamay: klinkt toch echt heel erg hoopgevend hoor.. Dinsdag nog eens testen en anders naar de HA...? Volgens mij heb je dinsdag een dikke vette streep hoor..!

@ Gaby: wat balen meid, beterschap!

@limmeke: weet helemaal wat je bedoelt. Kan soms ook echt mezelf een beetje gek maken hier op het forum. Dan moet ik bewust van mezelf een week ofzo met m'n tengels van de laptop afblijven om weer met m'n beide voetjes op de grond te komen.

Ik had gisteren zelf ook even een dipje. Babytje van vriendinnetje vastgehouden, week oud. Op dat moment kon ik er echt van genieten,maar in de auto komen dan toch de traantjes... Vandaag ben ik weer vol goede moed..! :)

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Gaby, Beterschap!
    Ik ga even lekker in t zonnetje liggen!

10. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Op de laatste dag van de maand meld ik me dan ook even..
    ik klets ook mee op 'wie nog meer in de 1ste ronde' maar ben inmiddels al weer in de derde ronde! maar het blijft een gezellig clubje.. maar blijft een beetje stil daar.. iedereen is zo ongeveer ongi geworden en ik blijf over..met nega testen haha! (maar wel alle klachten :( )
    gezien mijn banner zou ik dus nu al lang en breed over mijn NOD moeten zijn. Ik heb mijn meest lange cyclus van 30 dagen genomen maar nog geen spoortje te bekennen hier..

even reactie op diegene die het over de verdwijnende klachten had: bij ons in het clubje zat een meid die met buikpijn eens naar de huisarts ging....Goh u bent 6 (!)maanden zwanger, gefeliciteerd!

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ik begrijp je helemaal Milla!
    Hier in Hilversum is er nu een muziekspectacel..heel leuk, vooral als je de hele dag alleeeen maar zwangere vrouwen ziet lopen! :x
    gelukkig wil mannetje ook heel graag dus die kijkt hetzelfde als ik: iets minder blij dus.. of met de opmerking: zo loop jij volgend jaar ook hoor!
    *zucht*

12. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoop ik hoop je dat je gewoon 2 sept aan kan houden!
    mja zoals ik vaker heb gelezen kun je na een mk nooit echt zeker zijn van je cyclus!
    maar je heb toch wel je ei gehad ?

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    soory meis heb je berichje niet gezien ben er niet echt bij vandaag!
    maar ik heb je veranderd op de vorige pagina!
    balen dat je ongie ben :(

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lieve schat.. kheb nog steeds geen idee of ik ei heb gehad en zoja, wanneer.. moet wel, want zonder ei kan je nooit zoveel PMS kwaaltjes hebben denk ik.. kheb vanaf de 20ste steken en buikpijn.. dus zou kunnen dat i kdan ei gehad heb.. ook afscheiding is daarna weer veranderd.. van niet vruchtbaar slijm naar nog minder vruchtbaar slijm hahahaha

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    balen dreamer! maar idd gelukkig een korte cyclus..

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja ik krijg na me ei ook altijd klachten , en had gelezen dat je geen vruchtbaar slijm heb kunnen spotten!
    pffff komen we nu weer uit bij het eeuwige wachten :x

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wacht alleen maar tot ongi komt..alles wijst erop dat het niet lang meer duurt.. mega pijn in boobs. Als ik BH uitdoe, dan voelen ze echt ineens mega zwaar aan, buikkrampen, steken in lies en pijn in onderrug, en 2 megaaaa ongi pukkels op mijn kin!

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

of zwanger :p

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Nope.. zou me uitermate verbazen als ik zwanger zou zijn.. is heel gek, heb veel seks gehad, ook rond mijn vermeende ei.. maar niets in mijn lijf zegt " het is raak" iets dat ik vorige keren wel had.

Deel Deze Pagina