Jaaaaa, zelfgebakken brood! Ik was helemaal vergeten dat ik ook zo'n machine heb. Vanavond zet ik hem aan. Dan ruikt het morgenochtend heerlijk in de bus. Debsje, ga nu aan de tosti beginnen. Tot zo!
Grrrrrr, manlief was vanmorgen thuis, want moest laat bij een klant zijn. Normaal ontbijt hij op zijn werk, maar nu dus hier... ...brood op. Heb nog wel Cracottes volkoren. Daar dan maar een plakje kaas op?
ik geloof nooit dat ik met al dat lekkers van jullie dag in dag uit ooit nog 5 kg afval..eerder 10 kilo aankom
zo ik ben er ook weer... ff lekker gelunched... Jaaa dat is het logo... ik ben al heel hard op zoek...
Dat krijg je met dropjes Small, daarom begin iok er maar nooit aan. Gisteren bij de M&M's een zelfde probleem. Gelukkig hoef ik sinds de 4-daagse even niet op te letten, want ben wat kilo's kwijt. Maar ben bang dat die er morgen weer aan zitten zo. Zijn die Cracottes misschien toch niet zo'n slecht idee
Heb ze net belegd met VEEL kaas en leverworst Hé, mijn deel van de bus wordt grijs, bewolkt en koud! Zon en warmte, waar gaan jullie heen?
Hier ook volop zon. NH. Tis zelfs warm. Verder heb ik ook craqottes op. Heerlijk. De laatste tijd vind ik brood thuis eten niet meer zo. Misschien omdat ze in de vriezer liggen. Maar ik ga afsluiten want moet zo werken en mijn pc los koppelen want ik verhuis naar de pc kamer van mijn man. Gezellig met z'n 2'en op 1 kamer. als dat maar goed gaat???
VERDWENEN ! GEEL ROND DING DAT GEWOONLIJK AL DRAAIEND IN DE LUCHT ZWEEFT ! ZE LUISTERT NAAR DE NAAM '' ZON''. ALS U HAAR ZIET, ZEG HAAR DAT HET VERDOMME JULI IS !
J amaar ik moet zo de tuin weer in! Zit in Noord-Limburg en heb vanmorgen echt staan zweten. Ach misschien alleen maar goed, dan moet ik harder werken
Ik ben bang dat dit onze toekomst is. Volgens mij nu al drie jaar zo, of toch nog maar 2? In ieder geval NIET MEER LEUK!
Hai! Ik wist niet dat dat gebruikelijk was, bij de andere maanden gaf ik het ook altijd gewoon door.. met als achterliggende gedachte dat de wijzigingen dan in één keer kunnen worden meegenomen, anders moet de lijst zo vaak worden aangepast.. Of is dat een typisch verschijnsel van ikbeneencomputernerdenmakkelijkaangelegd type?! Maar als het hier op prijs wordt gesteld dan zal ik er wel even naar kijken hoor.
@Debsje: die heb ik laatst volgens mij nog ergens gezien.. uhhh waar was het ook alweer.. volgens mij in zuid-frankrijk.. Krijg ik nu vindersloon?