NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    nog niet weggaan! Ik ben er ook nog :cry: hoor nog bij augustus maar nog geen positest.. wel nega.. maar ook geen :evil:

met wie blijf ik dan nog hier?!

2. veronika

veronika Niet meer actief

Tja, er zijn nog een paar die zich nog niet gemeld hebben, toch? Dus de moderators moeten de bus nog wel even open houden zodat de lijst helemaal gekleurd kan raken - ook voor de statistieken.

3. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Hey dames ! Ik ben 2 dagen overtijd, heb zaterochtend getest, was helaas negatief, maja, nog steeds geen bloed te bekennene, heb wel heeeeelee zere borsten ! Maja, dat kan alle kanten opgaan natuurlijk ....ik zal morgenochtend weer testen ..... :confused:

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    net getest met de clearblue digitaal... niet zwanger...
    eject de strip eruit zie ik toch echt een steede streepje.. niet dat het er vanaf spat maar je ziet het wel... en nu?

*blijft stevig in haar stoel zitten*

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Esmee... NIET naar de streepjes kijken bij de digitale!

Die streepjes zeggen nl jammer genoeg niets!

6. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    alle dames die nog niet zwanger zijn heel veel succes in sept of oktober en dan zijn jullie ook gewoon allemaal roze ik zal ook nog steeds bij september komen loeren of okktober om mensen te feliciteren

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De bus nog niet dicht?!

@Jessy en Esmee, spannend voor jullie. Gaan jullie voor het laatste beetje roze zorgen in de bus?

8. natjes

natjes Niet meer actief

mogguh meisjes!

Hier nog steeds niks noppes nada... Alleen wel erg moe en mega zere (.)(.) sinds gisteren...

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoi natjes en miss

pff natjes.. wordt tijd voor wat duidelijkheid hoor bij jou!

Morgen is NOD volgens banner van andere kant.. Kga die zo te voelen niet halen.. dus ik broekloer me al suf hehehehe.

10. natjes

natjes Niet meer actief

@limmeke: heb je het gevoel dat je ongi wordt dan?

Wordt het wachten inderdaad zat...heb met 7 dagen overtijd voor het laatst getest (met matcare test gewone)... Misschien ergens in deze week nog een testje met de gewone cb, moet die nog even kopen..

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @natjes, wat vervelend meis, dat je nog zo lang moet wachten voordat je bij de gyn terecht kan.

@limmeke, weg weg ongi, ksssst!

Enneuh, ook goede morgen trouwens...

12. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemorgen meis! Tja ik moest wel wachten..mijn gyn is op vakantie dus ja om nou op zijn vakantieadres aan te kloppen..... ;) :)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe miss... als dat kssst werkt.. ga ik je verhuren als zw test :)

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Verhuren als zw test! Grappig!

@natjes, ja, dan wordt het lastig.

Ik heb een beetje zwaar gevoel in mijn buik met heel af en toe een steekje. Zou het kunnen dat ei nu aan het springen is?

Misschien dom vraagje hoor. Maar wat geeft de ovu test nu precies aan als hij een giga donkere streep geeft?

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wow, toch nog 1550 pagina's gehaald!

16. natjes

natjes Niet meer actief

De ovutest geeft de lh piek weer.. dat is de aanloop naar eisprong. Bij de lh-piek duurt het nog 12-24 uur tot ei daadwerkelijk gaat springen.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je natjes, maar dan zou ik gisteren dus mijn ei al moeten hebben gehad. Had zaterdag een hele donkere streep.

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    morgu dames

denk dat de bus dicht is he? kweet niet waar ik heen moet eigenlijk nu..... :( :confused: ik ga vandaag beginnen aan mijn eerste echte "overtijdsdag'" vorige maand was ik al 6 dagen eerder ongesteld.

ik ga woensdag testen op de verjaardag vanmijn beiden anderekinderen. mijnd ochter wilde dat graag en ik heb gezegd dat het goed is mits het dannog nut heeft ;)

nou een fijne dag allemaal toedeloe :p

yinte

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Yinte, dat zou wel een heel mooi kadootje zijn, een broertje of zusje voor je verjaardag! Heb je al last van kwaaltjes? Ik weet niet hoe ze het doen met het sluiten van de bus. Het is ook zo dat niet iedereen zich op de NOD lijst heeft gemeld en er zijn een aantal meiden meer samen met jou overtijd (ook een aantal met een negatieve test, maar nog geen ongi verschijnselen).

In ieder geval veel succes met wachten tot woensdag, hou vol he!

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    bedankt miss q.

ik hoop dat de bus nog eventjes openblijft want ik weet niet waar ik nu heen moet . ik heb geen nod dag voor sept want ik zat op 31 aug he. :confused:

Deel Deze Pagina