hey yinte... je mag gewoon mee naar oktober hoor.. al dan niet zwanger wel spannend meis dat je overtijd bent! heb je er zelf goed gevoel bij?
nou limmeke ik voel me minder beroerd dan ik eigenlijk altijd ben ( vanwege mijn ziekte) dus dat ik best grappig. ik vind het wel erg spannend worden nu. maar nog geen pijntjes en gedoe enzo. vorige week wel de hele week onderin pijn gehad maarja ik probeer er niet teveel aandacht aan te geven. omdat ik niet inhet web van de simulatie klachtjes enzo wil terrecht komen. yinte
Miss: nee, wie met mij strakkies wilt praten moet het vliegtuig in Yinte: das wijs besluit ja dat je niet in dat web terecht wilt komen.
GOEIIIIIEEEE Morghu! kan ik op de valreep nog ffies gebruik maken van de massageboy's ? heb me toch een spierpijn BLEEHH
Omdat ik nu op mijn regeltjes wacht en mijn nieuwe NOD 1 oktober is, of later, ligt eraan hoelang die duivels erover doen om bij mij aan te komen
hehehe debs.. spierpijn door ander klussen hahahaha.. sorry... massageboys hebben nu 4 weken vrij.. wil dat ze uitgerust in de speciale behandelmassagekamer plaats nemen die achter in het vliegtuig zit.
Whhheehhhh wat moet ik nou met mijn spierpijn dan (rent snel naar het vliegtuig en spijkert der kont vast aand e massagestoel...zo ben ik tenminste als eerste aan de beurt he he he )
Heej meiden, jullie weten nogal veel he... weten jullie ook een goede site die ik kan bezoeken om een idee op te doen voor het maken van een verjaardagstaart voor mijn ukkie. Wil een boot maken....
Ooooh meiden augustus is voorbij... nu is het echt zover... ik zit in oktober... nou meiden allemaal in september roze he!
Hoi meiden! Augustus is alweer voorbij! Vanochtend weer negatief getest. Kon me weer niet inhouden, ik moet gewoon wachten! Maar ben alle hoop alweer kwijt want ik als ik zwanger ben....dan heb ik toch nu al wel een licht streepje? Pffffffff......vind het helemaal niet meer leuk! Nou ja genoeg geklaagd. Fijne dag allemaal! xx
miss kun je hier iets vinden Miss http://www.felicitaartjes.nl/homepage/s ... aid=207968 Limmetje: wel wat PMS klachtjes maar niet ernstig en jij al de duivels op visite ?
Nee hoor het kan zelfs dat je tot 10 dagen na NOD pas posi test...dat had juudje ook nega nega nega testen en 10 dagen na NOD ineens een Posi test