NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spiffy

spiffy Niet meer actief

hoi hoi! Hier is de spanning een beetje toegslagen....blijft het goed gaan? Voel mij prima, nergens last van...vorige keer missed abortion.... volgende week donderdag op de echo hoop ik een mooi kloppend hartje te zien!

2. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    Dank je wel lieve Klingel, fijne dag nog!

3. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Krolsklingel, hihi, je man zal wel blij met je zijn deze dagen. Ik hoop dat je lekker ongestresst en blij door de klusdaagjes rolt en beloond wordt met: een mensenpup! Helemaal voor jullie alleen ;) Zet 'm op.

PS wij bezig met huis kopen, ei op komst maar lief in buitenland, kortom, stress over heule andere dingen! Wel meelezen hier natuurlijk ;)

4. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    @ Jedid, *knuffel* voor jou, je dagplanning ziet er in ieder geval bevorderlijk uit voor je gezondheid, doe lekker rustig aan.

@ Spiffy, kan ik me voorstellen, maar hopelijk gaat dit keer alles perfect, niet stressen meis.

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nee ik gebruik geen clomid meer al 2 rondes niet,ik ga die ouwe gyn even laten zien dat er niks mis is met mijn eisprong whaha

We zijn nu echt de overtijd lady's!

Ben sinds vandaag relaxt moe,en wil steeds slapen
    De misselijkheid is er nog niet geweest vandaag,KOM MAAK ME SICK!
    Nog steeds een warme kop hihi Goed teken
    Ik ga even wat eten...
    Ik ga pas weer testen als ik 7 dagen overtijd ben,want hoor vaker dat men dan juist posi test hihi

6. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ puzz... dat klinkt hoopvol...

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

We duimen voor je hoor Puzz :D
    nog op de valreep toch nog Roze erbij zou toch geweldig zijn :D

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou het mag ook wel na 2,5 jaar hihih

Misschien heel spiritueel maar mijn kat spookie is overleden op 16 aug En ik had mijn eisprong op die dag...
    Nu denk ik misschien als ik een jongen krijg,dat hij de ziel heeft van spookie...
    Dan word mijn kindje heel zachtaardig...

9. debsje1977

ut zou zomaar kunnen natuurlijk :D
    ut is je van harte gegund meiske zekers na 2.5 jaar geduldig wachten ;)

als ik nu zw zou blijken (wat nie zo is) dan ben ik drie jaar na mijn bruiloft zwanger...morgen klein feesie vieren :D

10. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    Als ik nu zwanger zou zijn zou de berekende innesteldatum de datum zijn waarop ik vorige keer uitgerekend was..snapt iemand het nog? hihihi

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ben lekker my big fat greek wedding aan het kijken en ondertussen aan het strijken.
    zo nog ff stoffen en zuigen.

pfff cao thuiszorg kent geen bijzonder verlof voor begrafenissen. Kan ik dat weer uitgaan zoeken!

ik word gek!

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    hee meiden,
    Daar was ik toch weer even....snap er niets van gisteren dacht ik ongi te zijn geworden, heb tampon in gedaan en bruin maar vandaag helemaal niets meer..... ben nu echt de kluts kwijt. Vrijdag voor t laatst getest en toen nega
    Hebben jullie tips?

13. debsje1977

ik zou zeggen wacht het ffies af en komt de ongie niet meer door eind deze week nog een testje wagen ? :D

14. debsje1977

15. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik moet de komende week de ventolin blijven gebruiken en maandag weer terugkomen. In mijn hals zijn klieren opgezet en als dat volgende week nog zo is met de benauwdheid wil ze een longonderzoek gaan doen om te bepalen welke medicijnen ik erbij nodig heb.
    Ben er dus nog niet zoveel mee opgeschoten, maar weet wel dat het gelukkig geen bronchitis is :)

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Dank je, ik zat aan morgenochtend te denken maar dat is misschien te snel, einde van de week is inderdaad beter!

17. debsje1977

Ben je in iedergeval alweer een stapje verder dat je weet dat het geen bronchits is ;)
    alleen veel wijzer ben je idd nog niet :(

18. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    @ Giegel, beterschap!

@ Lautje, nou welcome back in augustus hihi, laten we hopen dat je niet meer door hoeft naar september! :)

19. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Help! Dit wil ik nu helemaal niet zien ;) Het zal er idd maar uit moeten...

@Limmeke: balen zeg! Ik meende te zien dat je je eerste dag weer hebt... Idd lekker aan de filet en alcohol, nu het nog kan! *smacht*

@Jed, vervelend meis, dat je zo moe bent, des te meer reden jezelf te verwennen (of te laten verwennen ;) )

@all die overtijd zijn: DUIM DUIM DUIM! Nog een paar dagen en dan moeten we de bus parkeren. Toch niet voordat we nog wat goed nieuws van enkelen van jullie hebben!?

20. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @lautje: Ik heb het ook gehad, dus houd moed. Idd vrijdag weer een testje doen. Bij mij zat er ook een volle week tussen de eerste negatest en de eerste positest. De test daartussen waren nega of posi na veel te veel tijd. Daar word je alleen maar onzeker van, dus wacht idd eventjes.

Ik duim voor je!

Share This Page