NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Klinkt heel mooi Puzz, dus ik teken voor dit scenario. Wel goed van je dat je kunt wachten tot 7 dagen overtijd om pas te gaan testen. Verstandig ook wel.

DUIM DUIM DUIM

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé, ben al minuten aan het teruglezen en ik blijf het laatste bericht houden. Ben ik alleen? Oh nee, samen met mijn frummel natuurlijk, maar verder niemand?

Hmmm, kijk nog effe verder dan.

Aan alle zwangeren die ik heb gemist tijdens mijn afwezigheid: GEFELICITEERD!

En laat ik afsluiten met mijn vruchtbare plasje - nu het nog kan hier:

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCc HCg Hcg Hcg hcg hcg hcg hcg hc.... drup drup....

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hihihi ben ik lekker de enige die een container vol kan scheppen :D

*schep* *schep* zooo helemaal vol ;)

4. sannie82

sannie82 Lid

15 jul 2008
    78
    0
    0
    Nee hoor Juud je bent niet alleen. Duurde alleen even voordat ik alle berichten heb teruggelezen :)
    Wellicht dat je mij kunt helpen. zit erg in dubio. Dacht echt dat ik ongi zou worden vanmorgen. (druppel bloed bij het plassen) en nu bruin maar verder niets, voel ook niets. Had mijn banner al aangepast.
    Zal ik morgen dan toch eens een testje wagen?
    :(:

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmmm, ik ben wel de expert aan het worden op het gebied van bloedverlies en tóch zwanger ;)

Tsja meid, het zet niet door en hoeft dus geen echte ongi te zijn. Als je donderdag of vrijdag nog niet ongi bent, dan zou ik een testje wagen. Als je het morgen doet, kan het zijn dat je nog steeds bezig bent met ongi worden. Donderdag of vrijdag moet het echt wel doorgebroken zijn.

Maar goed, de spanning over zwanger worden en misschien andere stress, kan de duivels tijdelijk buiten de deur houden hè.

Maar geen bloed geeft echt moed. Hoeveel dagen ben je nu na NOD?

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goed zo meis! Wie het eerst komt natuurlijk ;)

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé kletsttantes!

Waar blijven jullie nou?

Moet zo boodschappen doen en dan heb ik geen tijd meer, want dan komen de mannen weer ;)

8. sannie82

sannie82 Lid

15 jul 2008
    78
    0
    0
    Twee dagen na NOD. En andere reden dat ik een test wil doen is dat wij vrijdag een weekeind met vrienden weggaan. Iedereen heeft het over lekker eten en (wijn) drinken. Wil eigenlijk wel weten of ik daaraan mee kan doen ja of nee.
    En spanning en stress zit er bij mij niet in. Was eigenlijk gisteren dat mijn man zei: hé.... moest jij gisteren niet ongi worden? Was het eerlijk gezegd vergeten :oops: Maar nu twijfel ik dus.

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, lekker bijna een hele pagina voor mij alleen...

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nee ik ben er ook weer :D:D

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    *Veegt het restant bij elkaar wat Debs is vergeten en neemt het mee in een boterhamzakje :) *

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dan zou ik zeker donderdag het testje doen. Je bent dan al 5 dagen na NOD en het zou te zien moeten kunnen zijn.

Echter: ik had pas 11 dagen na NOD een positieve test. Ga dus niet meteen aan de 'zuup' als hij nega is, maar e bent nog niet ongi. Maar voorzichtig één wijntje, om niet in de gaten te lopen zou misschien kunnen. Ik was zo depri van de negatest, dat ik meteen een halve fles wijn heb gedaan. Dat was natuurlijk niet zo slim...

Weet je normaal wanneer je eisprong is? Misschien was die wat later deze keer, en dan test je natuurlijk ook later...
    Ik had een bloeding bij 6 dagen na NOD. Maar die stopte dus ook. Houd moed meid.

13. debsje1977

hihihi...mijn ovutestje was weer niet helemaal wit :confused:
    maar me zw testen afgelopen weekend juist wel

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Debs, jij zit nog redelijk vroeg in je cyclus, dus die zwsch-test zegt natuurlijk niets.

Over ovu-testen heb ik niets te melden, maar wil je weer even met beide benen op de grond zetten. Waarom gebruik je ze nu allebei? Rond NOD hoef je toch geen ovu te verwachten?

Of weet je niet zeker of NOD nabij is?

15. sannie82

sannie82 Lid

15 jul 2008
    78
    0
    0
    Aan de zuup gaan lukt denk ik toch niet. Na een wijntje sta ik denk ik al op mijn kop :)
    Denk dat ik inderdaad maar donderdag een testje doe. Mocht ik dan nog niet ongi zijn natuurlijk! Heb overigens geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad, voel het niet en doe geen testen ofzo.
    Toen wij begonnen hebben we besloten het eerst een jaartje zo te proberen, daarna gaan we wel kijken met van die ovutesten enzo. Heb dus werkelijk waar geen idee.

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Had ik ook niet hoor. Ik ging vooral af op de tijd van de maand, mijn eigen sexdrive en mijn afscheiding (is dan helder en vrij overvloedig). Maar afgelopen cyclus vond ik het eigenlijk niet zo overvloedig en twijfelde ik steeds.

Maar goed, het ei is toch gevonden. Misschien dus iets later in de cyclus, vandaar dat ik daarom later posi testte.

Ik hoop dat je donderdag een fijne test hebt. We duimen allemaal mee!

17. debsje1977

Ik sta ook met beide beentjes op de grond hoor :D

geloof namelijk niet dat ik zw kan zijn deze ronde maar vind het vreemd dat na mijn vorige ongie toen ik ging testen mijn tests wel wit waren totaan ovudagen en daarna niet meer wit zijn geworden ;) vandaar dat ik nog steeds zit te klooien met die ovutesten hahahaha

18. sannie82

sannie82 Lid

15 jul 2008
    78
    0
    0
    Alvast bedankt voor het duimen Juud. Uiteraard zal ik je op de hoogte houden.

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat begrijp ik, maar helaas heb ik er geen verstand van. Ik dacht gewoon: waarom doet die malle meid zwangerschapstseten en ovu-testen door elkaar?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    misschien zijn het wel ovu testen uit fabriek van kruidvat.. die blijven ook posi na ei ;)

Deel Deze Pagina