Hmm lekker, ik moest ook vlees ontdooien was ook vergeten uit te leggen vanochtend dus nu maar paar hamburgers in de pan gedaan.
wordt wel saai in augustus he...blegh. kan me er maar niet overheen zetten om richting september of oktober te gaan..
mmm mosselen, lekker hoor definitief tortilla hier.. zo lekker de oven in met kaas.. jammiejammie heb schele koppijn, boehoee, eigenlijk is dit best een rotweek al!
waar zijn al mijn augustBUSbabes gebleven? in de krakkekar of in het gekaapte vliegtuig? *krolse klingel gaat op onderzoek* mrrrriauwww!
hahaahaha Klingel! Denk dat de meesten nu echt vertrokken zijn! Ik heb een twijfeltest! Je ziet gewoon een streepje maar heel dun en licht. Zoooo spannend!
gaat goed met krolse klingel.. dat die nog tijd vind om op het forum rond te hangen hehehe.. je achtereind zit in het vliegtuig klingel, debs en gaby ook.. giegel hupt overal beetje rond.. ehm..natjes weigert uit te stappen.. smalletje volgt braaf, toch smalletje?
Haaaj meiden, zo net een explosie gehad met hubbie... Jammer, maar wel weer goed gemaakt... Mijn hoofdpijn is wel weer de hoogte in geschoten en dat is wat minder... Ik ga lekker op tijd naar bed... Voor dat ik naar bed ga ff piano spelen. dat werkt altijd wel ontspannend (of niet ) JD
jajaja maak er maar grapjes over; werkelijk waar ik ga denk ik als de maan schijnt op een hekje zitten MIAUWEN zo krols ben ik ik kan niet anders zeggen! herkennen jullie dit niet? zegmaar dat onderlijf vraagt om, eh, stevige beurt!? GIL! heel apart, i admit... anyway, klingelman is nog niet thuis dus vandaar dat ik nog 'losloop(s) HEHHEHEHEHE! ik al eens even in het vloegtuig kruipen, hoewel ik in de krakkar hoor... @alice: twijfeltest! 8) gil! (over)morgen opnieuw testen en dan posi! ik duim voor je! @jed: explosie met je man is het alweer soort van goed? wil je dr over praten/vertellen of is het alweer klaar? volgens mij sleep jij ook een boel meer mee dan je doet voorkomen.. maar dat is meer iets voor een persoonlijk/ander/ememmemgesprek wellicht... *KNUF* en lekker vroeg piano/douchebad/bed jij! *schenkt kopje knuffelthee in voor iedereen* MRRRIAUUOOUUWW........
jajaja maak er maar grapjes over; werkelijk waar ik ga denk ik als de maan schijnt op een hekje zitten MIAUWEN zo krols ben ik ik kan niet anders zeggen! herkennen jullie dit niet? zegmaar dat onderlijf vraagt om, eh, stevige beurt!? GIL! heel apart, i admit... anyway, klingelman is nog niet thuis dus vandaar dat ik nog 'losloop(s) HEHHEHEHEHE! ik al eens even in het vloegtuig kruipen, hoewel ik in de krakkar hoor... @alice: twijfeltest! 8) gil! (over)morgen opnieuw testen en dan posi! ik duim voor je! @jed: explosie met je man is het alweer soort van goed? wil je dr over praten/vertellen of is het alweer klaar? volgens mij sleep jij ook een boel meer mee dan je doet voorkomen.. maar dat is meer iets voor een persoonlijk/ander/ememmemgesprek wellicht... *KNUF* en lekker vroeg piano/douchebad/bed jij! *schenkt kopje knuffelthee in voor iedereen* MRRRIAUUOOUUWW........
Hoi meisjes! Het zit er nu echt bijn op helaas, door naar de krakkar. Of slaat nu ineens iedereen die over, nee toch?
thnx Limmeke, ik dacht al zoiets ergens weer te horen waaien dat je daar niet naar hoefde te kijken.. ach geen bloed geeft moed! ik blijf dus nog even stiekum achter in de bus zitten ahahahaha
Hee Klingel, ben je daar nou nog, op zoek naar je man... Je banner is ook zo mooi vandaag, hihi, dat is de mooiste dag van de maand vind ik! Tss ik word gek van al die verspreide dames, de ouderwetse gezelligheid (die ik vooral mee zat te lezen ) is helemaal weg
@ Klingel, had ik ook hoor, toen ik dacht ei te hebben, cyclus is nu van slag maar jeetje. voelde me net een man, elke seconde aan sex denken, sex sex sex, nu, nu.......