dit ga je toch niet menen... Hubbie heeft geen sleutel meegenomen en ook zijn foon niet... Nu moet ik alsnog wakker blijven tot hij er is.. Nou ik wacht tot 10 uur en dan ga ik naar bed... of hij er nu is of niet... IK ga wel afsluiten Tot morgen
gossie Yinte..je pendel is uitgekomen zie ik ineens dus zal wel eenkleine Yinte worden ook dan in mei YIpPIE YiPPIE
meisjes ik ga stoppen. allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. welterusten allemaal. liefs yinte
Dag dag dames zet mij maar op rood heb vanaf mijn ei bloedverlies en afgelopen zondag had ik ongi moet worden. maarja moeilijk vast te stellen als je al bloedverliest heb wel een test gedaan en die was positief. vandaag was die nog maar licht positief. dokter gebeld en ik moet er maar vanuit gaan dat dit misgaat. zo dubbel een positeive test en dan toch weten dat het niks gaat worden
Truste smallie droom zacht en tot morgen Ja giegje ook voor 35+ meiskes Yinte is tenslote 38 dus voor jou en limmetje en ook nog voor mij zelfs hihihi.
yinthe!!!! gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii supergiga gefeli!!! ben zo blij voor je *SMAK*! NATJES, ik doe mee, karren met die bis zo hard dat niemand hem op slot kan doen! @small: ik heb me nog nooit zo krols gevoeld, ik denk dat het komt omdat ik helemaal ontpild ben en weer helemaal vol hormoontjes ofzo? prrr! klingel.