pfff praat met een oud vriendinnetje , en ze verteld me dat ze 4 maanden zwanger is ! het was niet geplant en ze waren eerst van plan om het weg te laten halen maar ze houden het toch! vind het heel leuk voor de hoor, maar word er zelf alleen een beetje depri van , van waarom lukt het ons nou niet
kan me goed voorstellen hoor Gaby...de moed zakt mij ook wel us flink in de schoenen.... Dikke knuff meis
jullie gaan mij ook echt haten straks als ik een buikie krijg en vrolijk met mn vent loopt te zwangeren... Bij voorbaat excuses - als jullie me op straat tegen komen ofzo
maar ik snap het wel hoor (ook al is het maar een klein beetje). Ik ben nu ook nog jaloers op al die buiken!
thanks debsje en female vind het harstike leuk voor maar zij is ongewenst zwanger geworden e is zelfs nog jonger dan mij!
Gossie Lien wat erg Hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt en dat positief ook positief blijft! beterschap JD waar blijft natjes met der test?
sja, kan 't je niet kwalijk nemen ook hé. Maar ik duim wel nogsteeds voor je hoor! (en de andere meiden ook) Als ik het kon zou ik jullie helpen! Potje pies opsturen ofzo?
ja, dat maakt het wel iets anders... Heb je bijvoorbeeld in de louche dat verhaal van abortus gelezen? Echt om kwaad om te worden!
Yinthe gefeliciteerd wijffie! Lien, * knuf* wat een #@$%^ situatie zeg... hopelijk mag jij ook gauw van een roze wolk genieten... Euhm Alice, een streep is een streep toch?
Ik zie een vaag streepje Alice! Alvast voorzichtig gefeliciteerd en ik zou over twee dagen nog eens testen.
Uhm je dokter moet je dan echt een bloedtest laten afnemen! En niet je bang maken en zeggen ohh het word niks..