Nee hij is heel dun. mmmm..irritant hoor want ik weet nu nog niks vind ik...durf niet blij te zijn. En heb al eens een vaag streepje gehad en daarna werd ik ongi. Geduld geduld geduld
Jaa dat is iets wat je dan nu net niet hebt, kan me voorstellen. Ik zie wel een vaag lijntje hoor. Ik hoop het voor je!
is heel spannend alice.. en wil zeker geen pretbederver zijn.. maar de teststreep moet wel even breed zijn, ookal is die dan nog zo vaag.. dus morgen even opnieuw testen met ochtendpiesje?
ik zag ook echt een streep hoor nog meer roze in de bus bewaard iedereen het tt de laatste dagen ? gaat goed zo
Je bent geen pretbederver hoor, heb ook nog geen pret haha. Bij mn vorige zwangerschap was hij ook even breed dus ik snap wat je bedoeld. Van de week weet ik het!
spannend! wanneer ga je opnieuw testen? ( kheb net stiekem voor je opgezocht en vond dit: Als er een rechte lijn in het testvenster zichtbaar is, is de uitslag positief. Een rechte streep, hoe dun of licht ook, kan alleen ontstaan als er zwangerschapshormonen in de urine aanwezig zijn)
Specifiek van een kruidvat-test? Of in het algemeen? Overmorgen zou het beste zijn maar ik doe het toch morgenvroeg weer haha. (moet alleen nog eentje halen dus ik bewaar mn plasje even) Bedankt voor het opzoeken. Ik ga dr zo in! Slaap lekker meiden! xxxx
hey meiden In mijn album zet ik een foto van mn o-testen. zonder tekentje achter datum is 's ochtends, - is middag, * is s avonds. Wat denken jullie wanneer is mn eisprong geweest? In de nacht van zaterdag 30 op zondag 31? Omdat hij zaterdag avond iets lichter was dan smiddags en zondag weer licht is.... of heb ik hem later gehad? We hebben, zaterdagochtend en zondagavond geklust... hoop dat het voldoende is bedankt voor het meedenken groetjes jolan hoe krijg je een foto met het bericht meteen mee?[/
mogguh meiden.... Hier net een testje gedaan... (predictor..) Ik zie heeeeeeeeeel vaaaaaag een streepje..maar is meer een schaduwlijntje.. Nu weten we dus nog niets... Nog een weekje en de gyn mag los op mijn bloed.. hihi
Had erg goede hoop omdat ik gedroomd had van positieve test.. en het lijntje is onderaan en bovenaan beetje rozig en naar het midden toe wordt het een schaduwlijntje.. Beschouw hem maar als negatief.. Wacht nu echt volgende week af
moet wel zeggen dat de controlestreep zelf ook errrruggggg licht is ondanks de geconcetreerde urine die ik gebruikt hebt.. Dus tja dat is ook (letterlijk) een beetje vaag!
morgen meisjes, @ Natjes,ga je nu echt weer en week wachten met testen? Je houd ons wel imnspanning hoor, volgens mij was je test niet goed, controlestreep moet toch ook donker zijn, dus als je eennieuwe test doet zijnze beide donkerder
hmm dat gebeurd niet vaak, een vage controlestreep.. kzou me niet kunnen beheersen en er nog 1 doen hehehe