goedzo jedidjah 8) je weet wat je te doen staat he! ps. zou je mijn bannetje willen aanpassen voor me op het forum please?
ik zie dat het bij jou ook spannend wordt debs. nog 3 daagjes dat je kan testen heb je er een beetje hoop op dit maal?
nope geen goeie hoop dit maal...wordt gewoon WOD binnen nu en drie dagen. dus nog een rondje wachten voor mij.
thnx jedidjah ik ga ff kijken. afwachten tot de volgende ronde dus debs. maar ook de stress eventjes niet dit maal. ik blijf voor je duimen hoor . knuff...
Lieve Yinte! Gefeliciteerd! Over het Hellp-syndroom: even een traantje gelaten hier, ik begrijp je helaas zooooo goed....
heb het gezien bedankt jedidjah ik ga nu een soort van krabbel freubel dagboekje zoeken. 8) tot laters dames.
Thanks Ach ja Yinte: zelfs als je weet dat het haast niet "raak" kan zijn hoop je er ergens toch een klein beetje op dat er een wondertje is verschied dan maar blij met 3 jaartjes gehuwd meisje zijn vandaag
ja begrijp je wel hoor we hopen toch zelfs al is het tegen beter weten in op een wonder en gelukkig bestaan ze nog ook zo af en toe. gefeiliciflapstaart met je huwelijksverjaardag meid geen toeter emoties of taartjes dus ff erbij denken ok 8)
@ all: ik heb deze week mijn moeder op visite, dus mocht iemand zich afvragen waarom ik minder online ben...