ooh mensen... omdat het huis niet doorgaat gaan we waarschijnlijk in december op wintersport.... op vakantie... of ik echt op de latten ga staan is een tweede...
Gefeliciteers Debsje Ben op het moment druk bezig. Met wat echt werk en forum afzoeken naar zwnager worden met trage schildklier. En ondanks dat ik weet dat ik niet zenuwachtig hoeft te zijn voor vanmiddag, ben ik dat natuurlijk wel.
Hihi, gezellig is het zeker! Dat winkelen zal niet zoveel worden, dat kan ik lichamelijk nog niet zo goed, maar we gaan vast wel 1 of 2 winkeltjes in en andere leuke dingen doen! Kletsen jullie nu allemaal in okt of ook nog in sept? Ik sta op 8 sept, dus vind het dan beetje belachelijk al door naar oktober te gaan nu. kan ook nog mocht ik ongesteld worden toch/
Joehoe! Ik heb een vaag streepje, te vaag voor een foto, maar manlief ziet hem ook. Was toch geen ongi denk ik..... Gister en vandaag namelijk weer geen bloedverlies.
JOOEHHOOEWWWIIIIEEE dan is Lautje Dus toch zwanger hihihihi....nogmeer roze op de valreep Alvast een voorzichtige Gefeli meis
volgens mij ben je ook zwanger hoor Lautjuh, Enjij en je man zien het streepje alle 2 voorzichtige gefeliciteerd
Dank je, maar durf nog niet te juichen, man houd me met beide beentjes op de grond. Morgen weer testen (welke ziet hcg het snelst? had nu kruitvat de dure)
geen idee de ene zegt CB digitaal en ander weer CB gewoon heb er geen verstand van...als ik overitjd zou zijn denk ik dat ik alle testen die er zijn zou gaan uitproberen hahahahah
lautje1979 en natjes pfff jullie laten ons wel in erge spanning zitten pfff ik heb al sins gister een soort zenuwtrekje bij me oog hahah word er gek van ! maar de reddingsboei is bijna af alleen nog wat letters er op spuiten en dan is hij klaar! pff wat een werk was dat zeg, had ik h\me echt op verkeken, maar als hij helemaal af is maak ik een foto
Denk dat ik zo op een holletje naar de winkel ga om alle merken te halen die er maar zijn.... Ben benieuwd Gaby!
Debs gefeliciteerd en Lautje ook, het is vast zo! :-D Heb net ook alle testen gehaald die er bestaan. Ja want dag 36 moet ik toch weer proberem al was het gister bij de HA negatief, heb toch twee vage lijntjes gehad... die CB digi is wel duur zeg. Ga ik plassen met het hele zootje in aantoch, vergeet ik van de zenuwen die stick in de straal te houden. Ben geen sukkel maar niet heus. Gezellig dat jullie nog allemaal hier zijn trouwens! Zo vanavond naar Madonna! Liefs MamaY
Eigenlijk heb je helemaal gelijk meid. ik wil OOOOOOK een BLOEDTEST en een camera in mn muts en de hele rambam. Zit ik weer met al mn testen. Maar ga jouw advies aan jezelf volgen en nog eens wachten. Een week, niet langer.
hihi het is ook wat he met die zenuwe nou volgende straaltje er overheen hoor Veel plezier vanav bij het concert van madonna