owww, vergeten, tuttebel, niet slim, volgende keer oplettenhoor en er goed overheen palssen Veel plezier bij Madonna
oooh mamay: lekkere doos! wel er op piesen he! Zo net hubbie gebeld... man wat is hij chaggie zeg.. niet te harden...
even af en toe snel lezen en klein berichtje achterlaten moet wel hehee.. Lusie zwanger en opgevallen omdat je tieten lekten... hahaha leuk zeg GEFELICITEERD Yinte goed gependeld zeg.. jij ook gefeliciteerd!! Lautje.. spannend ik duim nog even mee. Debsje gefeliciteerd met je anniversary.. ook voor jou spannende dagen die aankomen. duim ook dat de lekker wegblijft voor 9 maanden nu Limmeke balen van de stomme rode zee hier geen nieuws.. probeer de laptop niet 24/7 aan te hebben en meer aan mijn hobbies te richten en tijd met mijn vriend te nemen kom wel toch af en toe mijn koppie insteken en kijken hoe het hier gaat
lief van je pix....maar wordt toch een no go voor mij deze maand ...volgende maand maar weer kansje wagen
alles kan nog gebeuren debsje ik ben er achter gekomen dat waneer ik nu ongeveer me ei heb me vriendje het weekend weg is
Yinte je mag ook naar de mei-mamas he! Vanmorgen weer getest maar weer zo'n vage dunne streep grrrrrrr...weet nog steeds niks!
Jeetje wat een onzekerhied allemaal zeg Alice zou limmetje ondertussen al een smsje gehad hebben van ons giegje ? [-o< [-o<
Yinthe.. GEFELICITEERD! En verder is het spannend voor Lautje, Natjes & Alice.. ben benieuwd meiden! Hier ook zwanger geraakt in de maand die de pendel voorspelt heeft.. toch apart als dat zo uitkomt!
*huppelt blij naar binnen* smak smak smak, gefeliciteeeerd debs met je trouwdag klein proficiatje alvast naar lautje gaby! voor die gaat ff wat doneren in potje dan! Maar we kunnen elkaar hand schudden.. want mijn liefje zit dan in zijn eigen huisje omdat hij trainingen heeft die van hieruit niet te doen zijn