Als ik zwanger blij dan is mijn pendel ook uitgekomen. Net als bij mn vorige zwangerschap. Geloof dat Caruli het echt wel kan! Debs gefeliciteerd met je trouwdag!
kippie en yinte zijn jullie gependelt door Caruli of de geheime pendelaar? als caruli idd zo goed is mag ik nog een hele lange tijd wachten hihi zie liever dat de geheime pendelaar bij mij gelijk gaat krijgen Dank je wel Alice
waarop heeft caruli je dan gependeld? en ik zie idd dat ze heel vaak gelijk heeft ( of heel veel geluk wat gokken betreft)
Hoop het ook voor je Debs! Grappig die geheime pendelaar! Als je die 'oproept' krijg je dan vanzelf een PB ofzo?
*wordt helemaal blij van het gehuppel van Limmeke* Gefeliciteerd Yinthe! Doe mij ook die pendelaar? Wacht op advies van testkampioen (vriendin die al jaren wil maar geen geluk heeft en veel pech m MK K*zooi) op morgen met mn nieuwe plasstraaltje. En jaaaa, dan houd ik m erin! Liefs allemaal, ik doe een Madonnadansje voor ons allemaal, MamamaY
de geheime pendelaar pendelt de maand waarin je zwanger wordt.. helaas was het bij mij ongelijk 1e pendel was aug en beeb blijft 2e pendel was aug en word MK en werd gewoon ongi nieuwe pendel is : nov zwanger heb ook nog een pendel van lau nog wattes.. september zwanger.. kheb geen idee hoe vaak zij het goed heeft
hopelijk blijft de bus nog even open! Ondanks dat het al geen aug meer is, toch nog volop spanning. Ik ga morgenochtend weer testen moet eigenlijk van man 2 dagen wachten maar dat werkt toch niet voor mij....
ik heb helemaal niks geroepen. ik kreeg op een ochtend een pb en zie hier het resultaat. uuh... debs ja de gehieme dus. plus dat ik aangehouden ben ind e stad door een wildvreemde die me vertelde dat ik in dec ( wat normaal een rotmand is en dat wist ie me ook te vertellen ) erg goed nieuws kreeg. ik ben dus benieuwd wat voor nieuws en of het hier iets mee te maken heeft.
aangeklamd door vreemde? wat is goeie nieuws dan? dat ze je beurs hebben teruggevonden die door die vreemde gerold is? wahahahahahha