NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Niets is vervelender dan dat je kind ziek is, weet er helaas alles van.
    Hoop dat de kuur nu aanslaat en dat er niet verder hoeft worden gekeken.

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Thanks Gieg!

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou ik ben wel zeker met ronde 7 bezig... alleen ik ga nu naar de gyn voor mijn lange cyclus. Hier in de zaanstreek is dat een beetje irri, want je moet wachten op een uitnodiging... Een week nadat mijn HA de vraag heeft gestuurd heb ik die nog steeds niet... Ik ben zo bijna zwanger als ik langs mag komen ;)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juud, hopelijk is Siem weer snel beter, beterschap met je mannetje. En daarna lekker genieten van je zwangerschap :)

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga mijn best doen Small!

Maar jij dan, jij hebt het ook niet makkelijk hè. Wel fijn dat een gyn je nu serieus neemt en je straks wat meer zicht hebt op je cyclus.

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik hoop dat Siem snel weer beter is meis en dat je niet in de molen hoeft met hem ..dikke knuff

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedankt Juud, ik wacht het af! Ik denk ook wel dat die streep er niet voor niks komt (zie album kan je m zien) maar hij is zo dun. Wat verveledn dat Siem nog ziek is, dikke knuffel meid en ik hoop dat je gauw écht kan gaan genieten!

Small gelukkig viel alles mee bij de gyn. Knuff voor jou

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, ik zeg ZWANGER!

Ja, hij is onduidelijk, maar bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook zo'n test gehad, en ik was wel degelijk zwanger!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha, had mijn man net aan de lijn, even uitgelegd hoe het bij de gyn was.
    .......
    Hij snapt er niks meer van, dan krijg je medcijnen om wat aan de gang te brengen, heb je dan weer eisprong,.... snap er niks meer van, nou vertle vanavond nog maar eens.

Dus vanavond maar even uitleggen hoe een vrouwne lichaam ongeveer werkt. :)

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lastig hè Small. Misschien is het tijd voor het boek: Vrouwenlichaam voor Dummies ;)

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oooh juud mag ik dat boek ook hebben!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Was net nog even bij de aprilmama's, maar het lukt me gewoon niet erop in te haken. Het gaat alleen maar over echo's, kloppende hartjes en kwaaltjes en ik heb nog van geen van allen 'last'.

Ik maak me ook geen zorgen over de zwangerschap, dus ik kan ook geen vraag stellen. Oh ja, en het gaat al over namen en of je een idee hebt wat het wordt. Nou, daar heb ik dus nog helemaal niet over nagedacht...

Maar dan voel ik me zo'n ongeïnteresseerde zwangere. Ik vind het toch wel leuk?
    :oops:

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik moet het nog schrijven Jed, maar als het er is, krijgen jullie allemaal een exemplaar!

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hihi Juud......maak me gek! whaaaaa
    oh even afwachten nog.
    Denk dat het logisch is hoor dat je nog niet kletst met de aprilmama's! Het is ook nog je tweede en daarbij heb je nu andere dingen aan je hoofd. Is normaal hoor. Je vind het heel leuk!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jaaa, dat weet ik ook wel. Ik vind het ook heel leuk. Tegelijk, nu met Siem, twijfel ik wel eens heel even: we gaan dit weer allemaal doen...

Maar ja, ik heb ook zoveel moois met Siempje. Ook nu nog!

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Juud niet gaan twijfelen nu...JA je vind het leuk maar zoals je al zei heeft siem op het moment je volle aandacht nodig dus weinig ruimte om er ffies mee bezig te zijn....dat komt echt wel...nu eerst zorgen dat siem beter wordt ;)

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    :cry: :cry: :cry:

Ontroers door jullie lieve woorden. Want echt, ik zit er zo doorheen soms...

18. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    @Juud: troost je, ik kan me draai ook niet vinden in aprilmama's...
    dus ik hang ook nog steeds hier rond, in de hoop dat ik straks kan inhaken daarzo!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En anders gaan we gewoon samen mee naar oktober of MMM

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Juud: is toch niet vreemd dat je even twijfelt nu Siem ziek is en je nog maar net zwanger bent? Je maakt je zorgen en bedenkt je misschien nu ook wel dat je je zorgen en aandacht straks moet gaan verdelen.
    Natuurlijk vind je het leuk dat je een tweede gaat krijgen, maar de aandacht gaat nu nog naar Siem en nu je nog niet zichtbaar zwanger bent en er weinig van merkt, is er nog niet echt een tweede die de aandacht nodig heeft. Als het straks beter gaat met Siem en je echt merkt dat je een tweede gaat krijgen, veranderen die gevoelens wel ;)

Deel Deze Pagina