ja dat kan ook!...daar is het teminste gezellig...en weet ik wie iedereen is enzo...veel leuker dus..hihi
@smallville: fijn dat het zo goed ging bij de gyn! @alice: ik zie ook echt een tweede streepje hoor @ juud: knuffel voor jou! Het is ook niet niks: na lange vakantie weer aan het werk, ziek jongetje thuis en zwangerschapshormonen die langzaam aan in de "gierstand" komen!
Hee lieve allemaal, wil wel bijlezen en alles maar eerst even van dit hard kloppende hart af, en duizelingen en tranen: die rare dure cb digistick zegt dus dat ik zwanger ben. Haal ik die stick eruit, zie ik twee dikke blauwe lijnen. clear blue inderdaad. Man niet thuis, kind niet trhuis, vriendinnen verwachten me zo voor dansje bij Madonna en ik zit eigenliojk in mn eentje helemaal gek te worden hier. Wat is het nou? Gistr nog negatief bij de huisarts. Wel of niet blij zijn?
@MamaY: ik zou blij zijn! bij mij gaf die ook aan zwanger terwijl de rest nog negatief was!..en 1 dag later teste ik met kruidvat ook positief.... het lijkt wel of CB extra gevoelig is
Was eigenlijk van plan om nog even gauw t balkon schoon te gaan schrobben nu ik de kans heb maar zit nu maar een beetje voor me uit te staren.
Leuk zeg MamaY! Ik ken het hoor: negatesten en dan toch ineens posi! gefeliciteerd! En extra genieten bij Madonna!
@ mamaY: das goed nieuws...dat geeft hoop! voor de laatstesters dan! @ Juud: niet gek doen hoor! Tuurlijk ben je blij, maar je hebt nog meer aan je hoofd... daarbij komt is het je tweede en dat is denk ik toch anders... Ga lekker mee naar oktober...
Is ook anders. Het is allemaal niet meer zo nieuw en al die tijdschriften en boeken heb je al eens doorgebladerd. Het 'vreemde' is er een beetje vanaf, dat klopt...
ff wat bizars... ik heb steken in mijn onderbuik heel laag, bij mijn lies... en het trekt mijn been in... Wat zou dat nu weer zijn?