gaby.. ding staat verkeerd hehehe.. niet bij clubs.. heb kwebbel net gepebeet om te vragen of dat wel mag.. wil jullie allemaal niet kwijt hoor en al dat gehop tussen de topics hou ik op me ouwe dag niet meer bij jaaa hele leuke datum bowen.. zal aan geheelonthouding moeten gaan doen over maand
Niet gelijk oordelen dames van het mag niet etc etc. Ik had zelf gezegt onder clubs een topic te openen dus waarom zou die van jullie daar niet mogen. Veel kletsplezier dames...kunnen deze topics weer gebruikt worden waarvoor ze zijn Kwebbel
Hallo allemaal, Ik kom even langs om mijn verhaaltje kwijt te kunnen... Ik was zo happy... maar het heeft niet lang geduurd. Afgelopen zondag werdt ik niet ongie, ik was stom verbaasd en vond het zo vreemd. Het was toc echt mijn NOD... ik had gelukkig nog 2 testen in huis... Ik durfde niet... maar deed het toch... En toen... toen verscheen er een lichte 2e streep! JOEPIE.... IK BEN ZWANGER! dacht ik eindelijk! huilde van blijdschap! Volgende dag had ik lichtelijk bloedverlies... ik dacht nee he? Alsjeblieft... niet... ik ben toch zwanger heb gister de test nog gedaan... Verder die dag geen bloedverlies gehad... Tot vanochtend... ik werdt overdonderd door een gigantische bloedverlies... en ben dus nog ongesteld geworden Dus... lieve dames ik ga nu weer door naar sept... Maar eerst gaan we zondag op vakantie! Lekker genieten! En dan met goede moed weer verder!
@mama: Wat ontzettend k*t. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens je heel veel sterkte. En ik wens je desondanks nog een fijne vakantie en ik hoop dat je daar een beetje van opknapt en met frisse moed weer verder kan gaan. Liefs.
@Limmeke: gefeliciteerd met je trouwdatum. Dat wordt vast een prachtige dag. p.s. dames: er is ook nog genoeg kwebbelplek bij 'wie nog meer in de eerste ronde'
Hier nog steeds niet ongi .... ik gooi morgen weer een testje er tegen aan, hopelijk zie ik dan 2 streepjes, want wil nu echt wel weten waaraan ik aan toe ben ....voel wel aan de rechterkant een zwaar gevoel in mijn buik, maar daar is toch mijn eileider? begrijp het al niet meer ......
moggu meisjes! @limmeke: leuk leuk leuk volgend jaar trouwen! Meid geniet van alle voorbereidingen, ik vond het echt heerlijk! @mamadiana: balen meis @jessy: spanunnnnddd! @ mezelf Nog geen ongi, knallende koppijn zodat ik denk ik weer even bed in kruip, hier word ik niet vrolijk van! Nog 7 dagen tot de gyn...whoeehooeeeee