hey jessie en natjes, jullie ook nog hier...? ben een beetje vroeg, krijg zo mijn beugel.. nog ff eten van te voren dacht ik.. 2 plakjes ontbijtkoek ale: en meteen misselijk... geen ongi en nega test.. straks nog maar even een paar halen... balen jullie ook zo? en idd ook opgestaan met hoofdpijn, nu wel weer wat gezakt..
Spannend meis een beugel! :-D Ik heb er ook eentje gehad en krijg nu regelmatig complimenten over mijn gebit, ook al is het af en toe doorbijten! Balen dat je ook nog niets weet, baal er inderdaad ook zo van. Ben dat wachten zat gezien ik paar maanden terug ook al 3 maand voor l*l heb gewacht Zonde van de 'tijd' aangezien we zo graag willen. Wanneer heb jij voor het laatst getest?
euhhh 30 minuten geleden... maandag ook al niets, nu digitaal ook niet zwanger.. zo maar even twee van kruidvat scoren en dan gaan we wel wachten.. mijn eerste keer na de spiraal duurde ook 6 weken en toen ik uiteindelijk naar de gyn mocht voor echo (ben ooit geopereerd daar dus dat was een mooi excuus om te kijken of het wel werkte allemaal daar beneden) kon ik na 2 weken terecht en werd ik drie dagen voordat ik de afspraak had ongesteld... zal misschien ook de spanning zijn en het loslaten/rust omdat ik 'toch een afspraak had en dat ze het uit gingen zoeken'
hihi ja das net geleden ja. Onthoudt wel dat Juud hier ook pas na 10 dagen posi testte.. (daar had ik me hoop op gevestigd maar ben er al voorbij ) Vorige keer toen ik overtijd was had ik een cyste. En heb nu weer voorgevoel dat er weer 'iets' zit al weet ik niet wat. (cyste of beeb ) En doe lekker rustig aan met die testen hoor. Lekker over weekje weer eentje doen, anders kost het je klauwen met geld elke keer en je wordt er toch alleen maar sjacherijniger van!
goede morgen dames ik snap niet mag je hier niet meer praten? waarover ag je hier wel praten dan en waar moet ik heen om jullie weer te vinden : : : ik was juist zoooo blij met de aanspraak
yinte er staat een linkje paar berichten ohoog http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=108735 zwanger worden - clubs - en de bus rijdt verder.. daar mogen we kletsen tot we ons wegen, zwanger of niet zwanger
@yinte: je mag hier nog wel praten hoor! haha maar omdat deze binnenkort weer dichtgaat hebben we bij zwangerworden clubs--> de bus rijdt weer door oid een vervolg waar we wel door mogen kletsen! Daar zijn we straks (nu ook al) terug te vinden!
Goeiemorgen dames. Van harte gefeliciteerd aan Lautje en MamaY, weten jullie nog dat ik 'n paar dagen terug zei dat jullie 2 wel zwanger MOESTEN zijn...hihi.. Told you so! Geniet er maar lekker van. Vandaag ben ik zelf een beetje , na de zoveelste nega test. Heb de huisarts huilend opgebeld en wil deze week nog 'n afspraak, kan niet meer tot volgende week wachten, ik wacht al een jaar. En ik heb al dagen van die rare pijn en steken in m'n buik, weet niet wat ik ervan moet denken..
Hai Nour, wat vervelend die onzekerheid, zeker met 7 dagen overtijd. Ik kan me echt voorstellen dat je ervan moest huilen hoor! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, liefst roze natuurlijk!
Dank je wel veronika, lief van je. Ben gewoon zo bang dat er na die curretage iets niet meer in orde is, want sindsdien is mn lichaam niet meer hetzelfde.
Aah Nour kan me voorstellen hoe je je moet voelen. En vervelend dat je je eigen lichaam niet meer kent. Dikke knuffel meid
Heb wel eens gehoord dat het kan voorkomen dat er iets teveel baarmoederslijmvlies is "verdwenen" bij de curretage, zodat het even langer duurt voordat dit weer helemaal hersteld is. Maar ik ben geen kenner , ik zou idd je huisarts uithoren hierover, misschien zijn het broodje aap verhalen hoor!
hey Natjes, ja ik ben net nog bij de kruidvat geweest en daar hadden ze alleen nog digitale liggen... het zal wel een teken zijn.. ik wacht het gewoon af. Ik had afgelopen week ook heel veel last van spanning op mijn buik en dat is sinds maandag middag gewoon afgezakt en nu weg.. ook niet meer misselijk, alleen een beetje na het eten.. wel nog hoofdpijn met vlagen over de dag heen.. mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden....... of ik wil het te graag omdat het niet opschiet zo.. maak me er niet zo druk om, als het er zit gaat het toch niet weg en merk ik het vanzelf hahaha!
Pff klinkt best logisch eigenlijk..en als dat het is zou 't best kunnen, want in eerste instantie was ik in de 3e ronde zwanger, dus ik kan wel zwanger worden, alleen nu sinds die curretage al 6 rondes niets.. Ach ja, ik moet gewoon afwachten, meer kan ik niet doen. Thanks voor je steun meis!