hey esmee, nog steeds geen teken van ongi, ook geen bruin of krampen, hmmm ....ik ga morgen ( vandaag) testen, ik hou jullie op de hooogte, ik wil met de bussss meee , hahaha ... truste .... @ limmeke ik vind het echt heeeeel spannend, ben voor het eerst overtijd, zonder teken van ongi ....
Hoi Girl84, Ik ben helaas ook bang dat het aan het ontpillen ligt. Ik heb het ook gehad. Meer dan een week overtijd en maar testen en testen, je maakt je eigen helemaal gek.Na 2 weken een bloedtest laten doen en die was natuurlijk hartstikke negatief. Na 60 dagen werd ik eindelijk weer ongesteld. Sorry. Het zal toch een gruwelijke terleurstelling zijn.
hey daar good morning all hier ook nog steeds niets, wel een vage onderbuikpijn en nog stees pijnlijke tepels maar verder niets... jessy hoeveel cyclussen heb je al gehad? die van mij staan onder mijn banner en ben nu uitgegaan van mijn langste cyclus, 30 dagen. heb twee dagen voor nod getest met een ovu test en die staat in mijn album.. dikke teststreep... erg vaag allemaal dus.. heb zelf ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden gek he?
hey loel, caruli heeft het wel op oktober voorzien haha heb op een ander clubje ook al 3 meiden die in oktober zwanger worden
Nou, erg verrassend nieuws ook van mijn kant: NOG STEEDS GEEN ONGI en voelt ook niet alsof het eraan komt! Ik ga morgen voor de laatste keer testen, heb sinds donderdag niet meer getest.
Oh wat spannend allemaal! Dacht dat de bus dicht was. Nou toi toi toi, wat goed dat je kunt wachten. Jes en de resta llemaal natuurlijk ook!
Even een optimistisch en hoopvol berichtje voor extra roze: ik testte pas op dag 36 positief, op dag 27 nog negatief... En voelde ook niet echt iets. Witte vloed en veel plassen pas op dag 32 ofzo. Ik stuur veel roze vibes naar jullie allemaal!
Ik had deze maand mijn nod en ik had al 2x neg getest dus ik dacht dat het voorbij zou gaan en me ongi zou komen. Maar gister was het 1 week na me laatste neg. test en ik heb er gister nog 1 tegenaan gegooid omdat me ongi er nog steeds niet was. En wat blijkt Ik zag direct 2 dikke strepen verschijnen! Dus dames ik ben zwanger in ronde 1 (me eerste cyclus na het stoppen met de pil hebben we niet echt serieus iets ondernomen) Die positieve test van gister was trouwens pas op dag 39! Ik ben zo BLIJ Gelukkig heb ik weinig last van iets , alleen buikkrampen , Pijnlijke tepels en pukkeltjes op me borst hals en rug Hoop dat het zo blijft
Ik had trouwens niet verwacht dat het zou lukken de eerste ronde dat we er echt voor zouden gaan. Heb ook best wel tijdje aan de pil gezeten.
1601! wij zijn echt de kletskampioenen! hoopgevende berichten over laat posi testen trouwens! ik ben even in een stemming dat ik denk dat ik nooooooooooooooooit zwanger zal (kunnen) worden, dom he! liefs klingel
hey Flubjuh GEFELICITEERD! ik zit ook al op 39 maar ik ga nog maar eens een paar dagen wachten nu.. heb ook geen testen meer in huis dus...