Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 5 : natasssie 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 26 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Hoi meiden, ik kom me ook melden voor een ritje in de bus. NOD op 4 augustus. Als ik goed gerekend heb...
Oh, en ook direct maar een nieuwe testmarathon: zaterdag 9 augustus. Ik zit in ronde 1.2, hihi. We zijn in juni halverwege m'n cyclus begonnen, dus lief en ik hebben besloten dat dat ronde 0 was, de generale repetitie.
ohw mensen wat ik voel ik me vandaag kut .. wil zo graag een beebje en het duurt zo lang! ronde 8! pff... ik hoop dat ik echt 1 augustus posi test me vriend hoopt het ook zo gewoon omdat het dan een "' bijzondere" dag is.. en dat zou die dag nog mooier maken!:> let it be... worden jullie soms niet gek?
hallo meiden, ik ben dus verplaatst van juli naar augustus... hardstikke ongi geworden, maarja nieuwe ronde nieuwe kansen voor iedereen! kan iemand mij op 3 agustus zetten? @leeuw89 : ja ik word nu al gek en dit is me 2e ronde, dus kan me niet voorstelle hoe gek je er van kan worden
Meid, ik wordt al gek als ik er alleen al denk dat het bij mij ook nog zo lang kan duren, en we zijn nog geen maand bezig. Ik had dan ook niet verwacht dat het me nu al zo bezig zou houden.
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 5 : natasssie 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 27 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
pixie, het zijn inmiddels al 27 passagiers En laten we hopen dat er niemand uit hoeft te stappen deze keer!
Vreselijk he dat wachten. Word er af en toe ook helemaal gek van. Een maand lijkt nu veel langer te duren. Je wilt gewoon graag zwanger worden. En dan zijn er ook nog mensen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn omdat het anders niet lukt. Mogen ze mij vertellen hoe je dat doet!
@suzie80: We zijn nog steeds 'spontaan' (net even iets meer als ik me er bewust van ben dat er een ei aankomt ) aan het klussen, dus niet alleen rond ei. Om de 2 dagen redden we niet hoor, daarvoor zijn we allebei soms gewoon te moe. Lastig ook, hij is ochtendmens, ik avondmens... Enige waar ik bang voor ben, bij slikken van Etospillen, is dat mijn cyclus ineens weer langer wordt... Oh, die onzekerheid...
hoi milkhd ik wil me er niet mee bemoeien hor maar wil toch even reageren ik ben deze maand ook met die pillen begonnen {geen idee nog cyclus langer/korter] ik werk als drogiste en hoorde er ook veel over van klanten en me beste vriendin werkt bij de etos en die zei slik je die pillen nu al en zij is nu 3 maanden zwanger. sorry als je het vervelend vind kuzz
wel raar he! eerst kijk je er zooo naar uit om met de pil te stoppen en te beginnen.. maar als je eenmaal bezig bent is het heel erg leuk dat je er voor gaat.. maar word wel helemaal gek! kan nergens anders meer aan denken! .. wel raar maar heb wel een goed gevoel deze maand? we gaan goed klussen (SMEPPEN) en dan komt het hopelijk helemaal goed! iedereen lijkt zo snel zwanger te worden binnen een paar ronde's kan echt niet wachten tot de dag dat ik posi test! volgens mij wordt ik helemaal gek en kan ik niet meer stoppen met huilen! het lijkt me ook zo leuk om tegen me vriend te zeggen!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 5 : natasssie 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 28 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
ik hoop echt voor jullie dat jullie snel zwanger zullen raken en niet zoals sommige van ons hier al 1 /2/3/4 zelfs 5 jaar bezig zijn moet je nagaan wat een geduld je dan moet opbrengen Succes met "klussen"allemaal deze maand en mag het voor allemaal flink RAAK zijn