Gaat nogal hihi..als tie hier achterkomt dan ben ik echt me baan kwijt maar moest ut ff kwijt hoor ppffff
haha, gelukkig dan maar... oeps... das minder ja! Snel wissen dan ja! kan me wel voorstellen dat je dit kwijt moest! haha.. Ik zie nu echt mijn leidinggevende voor me met tepelpiercings, nou dat zou ik dan ook wel ff kwijt moeten..
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & pixie 6 : suzie80 Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy & love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat 16 : Daan78 & Gyino & Loel & kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar 18 : Mup & thalina & klingel & Jesske 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes & Macy 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 95 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Thanxx Juud!
Volgens mij duidelijk me ei gehad ...heb weer zo´n warm hoofd zoals gewoonlijk...en nee is niet van dat geheimpje hoor
Was inderdaad heerlijk, maar heb besloten dat het mijn laatste was voor vanmiddag. Ga toch maar weer even naar de Gamma. Dat zeg ik! Tot later lieve dames. PS: iemand nog leuke origamivoorbeelden voor vanavond?
Ja he..nu maar hopen dat die zwemmers van eergister sterk genoeg zijn.maar g aervan uit dat het weer niks word deze maand..merk nog geen reet buiten die bloemkolen om dat maar das normaal bij mij
Ja Limmeke dat heb ik ook! Al een paar dagen vooral in de middag dan heb ik echt zo iets van "Wil mijn bed"! Maja ben nu eenmaal weer aan het werk dus dat zit er helaas niet in. Zijn er in de bus nog een paar stokjes die ik tussen mijn oogleden kan planten? Heb intussen watten in overvloed. Ben net voor de lunch bij de tandarts geweest pfffffff.... Ik ben gelukkig super blij dat ik een half jaartje van die rotvent af ben... Intussen moet ik de watten op zijn plaats houden, alleen het lukt niet zo erg met die nippelketting hihihih
Die pikte ik nog net even op! Dank je, lijkt me het oefenen waard Oh ja, en ik duim voor je Debs! Toedeloe!
HAHAHA die heb je nog net ff meegekregen dus voordat ik alles gedeleted had Hopelijk hebbie er geen pijn aan. Btw± ik denk dat we blz 200 vandaag wel zullen gaan redden zitten alweer op blz 161,,20 stuks verder ald waar ik gister stopte
Lukt het een beetje? zie dat het eerste gedeelte in iedergeval gelukt is...nu de rest van de kleur nog
Moest eerst alles teruglezen na vanochtend.. was net op het nippertje Die tandarts dacht gewoon dat ik een stuk vlees was Mijn ene verstandskies moest eruit en dat wilde maar niet.. Zag gewoon de tangen/boren/vijlen om mijn neus heen vliegen.. Die vent ook nog zeggen, mevrouw we hebben hem er zo uit hoor! Hij heeft wel een half uur lopen trekken voordat ie eruit kwam. Als hij nou z'n nippelketting om had kon ik daar mooi eventjes aan trekken. Maar gelukkig hij is eruit.... pfffff! Het is gelukkig nog verdoofd dus voel er nog niet echt veel van...
jeanine, hopelijk is het ongemak snel over... Kan hier niemand echt bedenken met zo'n ketting. Heb zelf wel ooit een vriendje gehad met tepelpiercing
Veel erger zal het niet worden! hoop ik! we houden het positief Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw onze eitjes kom maar gauw Het zou volgens mij niet prettig voelen met kleding eroverheen..