hi lieve mEIsjes, hier een krabbel in mijn favooste topic. ik weet soms niet meer waar ik 'iedereen' kan vinden, is t hier of in sept of in ememem of in de augustbus rijdt door? zijn er nog meiskes roze? groen? ooo ik duim echt voor de laatste wachterella's! hier was ik lekker vrij, na brute lange werkdag van gister. loop ik met mijn verstrooide hoofd half door een deur, breek ik mijn TEEN ziekenhuis, fotos maken (zonder loodschort nadat ik zei dat ik een broedse klingel ben) en ja hoor echt helemaal door midden gebroken YAK! mag 7 dagen niet lopen lekker wel in de drukste maand op mijn werk! arfggg echt slecht getimed, ik voel me erg schuldig huil! en het helen duurt wel 6 weken. moet van de arts bergschoenen aan! hallo die heb ik niet ik heb alleen high heals! maargoed, welkom ziektewet: ergens zeer welkom wegens halve overwerktheid en ik zeg: dat wordt forumterreur hier eindelijk weer! nog 6 dagen en dan gaak testen. heb er geen gevoel bij; alleen gisteravond op werk opeens misseluk maar dat kan niets zijn nu al... verder sjaggie van de pijn en omdat man me nul aandacht gaf. mooi op logeerkamer, sowieso omdat ik geen onverwachte bewegingen trek nu met teen. blij dat ik niet in de klusweek zit tot zover dagboekberichtje. augustbabes waar zijn jullie ik mis jullie huil! liefs rolstoelklingel
Auwwww Klingel ennuh, zorg maar dat je bergschoenen krijgt! Dan maar even geen mooie schoenen die je groter maken Voor het herstel van je teen is het wel nodig he dus luisteren naar ome dok. Wel erg vervelend dat het in de drukste maand gebeurt en dat herstel zo lang duurt. Maar je niet schuldig voelen hoor, je hebt het neem ik aan niet expres gedaan In de topic de augustusbus rijdt door zitten we onder andere Kom je daar ook gezellig chatten en ons vermaken met je leuke posts? Groetjes, Gieg
Klingeltje toch!Ik kan je ook niet even alleen laten he! Hieronder zijn de meesten gebleven trouwens: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1170 Ik hoop je gauw weer eens te "spreken" meiske, ik mis je hoor! Was zelf ook tijdje weinig online ivm bezoek van mijn moeder, maar ben niet weg hoor. Veel liefs en een dikke knuffel voor jou!
@gieg: thanks, ik hoop wel bergschoenen die ik daarna op pimp met glitters enzo hehehehh! ik heb het niet expres gedaan nee, mijn teen KRAK laten zeggen maar ik dacht wel meteen 'yesss nu kan ik niet werken' zegt wel iets over de werkdruk denk ik zo... zucht waar haal ik bergschoenen vandaan is de vraag? *kningel met bergschoenen in een mantelpakje GIL* ach eerst een week met pootje omhoog. forumterreur! @elke: hee beeb ik heb jou ook gemist! ik kom even naar het busrijdtdoortopic - maar waarom zitten we niet in de TJET? liefs krukkeklingel
Ik weet nog wel een adres waar ze je goed kunnen helpen met schoenen, maar denk dat het een vrij duur adres is. Exloo Wij zitten ook in de Jet maar niet in de Tjet nu
wat erg voor je klingel! maar ja probeer het positieve erin te zien, misschien krijgt je lichaam nu meer rust, dus mindr stress, en raak je zwangerrr ! alles kan heh ....en niets gebeurt zomaar zeggen ze..... beterschap !
Klingel wat naar dat je je teen hebt gebroken! Maar wel ff lekker uitrusten nu! Weet hoe het voelt, heb mijn kleine teentje een keertje gebroken, deed ook ergggg zeer!
pijnklingel das toch niet de bedoeling geweest lieve schat.. zwanger worden.. niet iets breken.. AU echt super vervelend voor je klingeldingel.. *Knuffel*
Ach arme Klingel, heel veel beterschap meis! Maar geniet toch lekker van de rust de komende tijd, wie weet waar 't goed voor zal zijn!
hi lieve mEIsjes *thanks* ik geloof er wel in dat moeder natuur het zo een beetje aan keek en dacht 'die klingel met haar 15-urige werkdagen, daar ga ik even een stokje voor steken' en KRAK rust moet ik hebben! wat een luxe zeg... maar pijn doet het wel! hoe zat het ook alweer mocht ik nou geen aspirineof geen paracetamol? ik wil eigenlijk iets sterkers voor de nacht maar aan de andere kant ... beebtechnisch... mocht ik deze maand *dus nu al zwanger zijn dan geloof ik echt in het lot en moeder natuur en en en! maar wat veeeeeeeeeel belangrijker is: is er nog iemand roze geworden op de valreep? @gieg, ik heb je gister al in de tjet gesproken, ik ga eens kijken op de site van exloo. pimp my bergschoen! liefs krukkeklingel ps zit ik potjandikkie toch nog in een rollende krak-kar! arghhhhhhhh
Lijkt erop dat ik ongesteld wordt .......heb al last van bruin bloed, en dat voorspeld bij mij alleen maar ongi ....dus ja, dat was een lange cyclus voor mij geweest, zonder doel ....ik voel me echt niet goed nu .... denk dat ik een beetje depri wordt ..... @ esmee : waar ben je meid? hoe zit het met jouw?
Jessy dat is balen zeg! Snap best dat je een beetje depri voelt nu vooral omdat je al een poosje overtijd bent, rotlichamen ook om ons voor de gek te houden!
Hey Jessy hier nog steeds niets maaaarrr.... Ik denk dat ik een laat eitje heb gehad, pas op dag 29 (zie album) Na deze ovu-test heb ik geen positieve ovu test meer gehad (je zou zeggen dat deze aan moet blijven dan!) Ik heb hiermee getest omdat ik geen zs testen meer had, daarna wel besteld, allemaal opgemaakt en toen weeeer met ovu-testen gewerkt... nog niets.. Heb ook rond mijn ei de ovu testen gebruikt en vond het al merkwaaardig dat daar niets uitkwam maar gooide het op het vele drinken omdat het warm was... Maaaarrrr nu weet ik dus niet of je na 2 weken na je ei ongi moet worden of dat die periode net zo lang duurd als voor je ei!?!? en anders zou ik dus ongeveer deze week ongi moeten worden toch? met 14 dagen overtijd? ofwel 14 dagen na ei? pfff ik weet het allemaal niet meer, ik hoop alleen dat het niet komt in mijn vakantie volgende week, daar heb ik al helemaaaal geen zin in! verhaal van Juud nog gelezen (ons grote laat posi test voorbeeld)?
Gerrum klingel, echt balen meid. Beterschap en plezier met je terreur:-D Esmee: je word 14 dagen na je eisprong ongesteld ( als je niet goed geklust hebt dan)
@ esmee Ik hoop dat jij wel zwanger bent, bij mij heb ik eigenlijk geen hoop meer ..... bij mij is bruin bloed geen goed teken, betekend dat ongi eraan komt .... durf niet eens meer te testen want ga mezelf alleen maar teleurstellen ...... wanneer ga jij weer testen? Het grappige is, dat mijn temp wel iets hoger is dan normaal, het was altijd 36.2 en nu is het 36.7 ....weet iemand of dat hoog genoeg is om nog een testje te doen, of is het verschil te klein? @ de rest veeel succes met zwanger worden deze maaand ! ik duim voor jullie
THNX LOEL met dat antwoord ben ik blij, dan zou ik nu op dag 14 na mijn ei zitten ongeveer dus graag nog dit weekend een ongi AUB! (voor de vakantie ) We hebben wel nog geklust rond mijn 'ongi'. Had wel wat last van mijn rug, en dan komt de ongi meestal op gang ( sorry for the details) dus misschien dat we nog net goed hebben geklust haha! Heb wel nog steeds last van mijn lijf dus ik ga vanavond nog maar even naar het kruidvat om wat testen te scoren Die vijf euri kan er ook nog wel vanaf.. Ik weet het ook even niet meer Jessy...
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia & lusie 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh24 & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 & Esmee81 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 & jesenmo & Yinte& Lintje VIP-PLAATSEN: Alexia R & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 & xgabyx & Laurhen & Audrey Tijink 217 passagiers voor de roze bus! 44 Zwanger, 155 ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi - Puzzcat24 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img]
hoi kom even inbreken was nieuwschierig hoeveel zwangere al waren nu aug op zijn einde loopt. de laatste lijst die ik kon vindne gaf er 44 aan. tjee veel zeg. komt vast door het vele kletsen hier. aan alle gefeliciteerd hey klingel zag ik nu dat je teent gebroken is. gatver wat vervelend. sterkte er mee. ga nu echt aan me was beginnen. liefs gyino
@ Esmee en Jessy, hoe is het nu? Ongi of nog niet? Hoop op snel goed nieuws voor jullie! Hier nog steeds NIKS! $%^&(%$$@#$#!@##! Op dit moment ben ik zover dat ik zelfs wel ongi wil worden, alles beter dan deze onzekerheid.
hey meid, ik heb wel last van bruine afscheiding, al ong 3 dagen, dus ik denk dat mijn ongi wel eraan komt, maar is nog niet doorgebroken ...dus dan ben ik nog niet ongi toch? ik wordt gek hier, hoe zo plotseling na 6 maanden een langere cyclus? alles ging zo goed .... nu weet ik dus niet meer wanneer mijn eisprong precies is ....heeel vervelend ...