Jeetje wat hebben jullie toch een fijne mannen dat ze altijd zin hebben rond de eierentijd. heb zelf ook een hele fijne man maar hij WIL Nie altijd
Ja maar Debsje, wij doen het weinig, dus als het zover is wilt ie erg graag Pixie, hier ook pukkels en soms heftige ongi, maar gaan dat dan homeopatisch oplossen.
Oww mjsschien ligt het bij ons daar dan wel aan....hhmmm manlief maar us een tijdje op randsoen zetten dacht ik zo hihihihi
ei is vandaag debs... dan eh... laat hem maar lekker droog staan paar weken.. en af en toe gewoon rondparaderen in je verpleegsterspakje en pumps en gewoon gaan slapen dan!
Oke dames... Hij is nog niet klaar en je moet ook nog niet lid worden, maar je kunt wel ff kijken.... http://triple-m.actieforum.com/ Have fun
Is niet eens zo´n gek idee meis heb ut nog zin vandaag te kijken of tie nog een keer wil voor ut ei( heeft tenslote 1 avond pauze gehad) of zou dat alleen nog voor de lekker zijn ( als dat zo is kan die pauze krijgen tot volgende maand haahah)
Jedidjah ben jij systeembeheerster ofzo? Of doe je aan programmering? Dit begint er mooi uit te zien Nu nog ff de 3 mmmtjes erbij *Steekt duim omhoog*
Nee ik doe helemaal niets in de internet wereld... Ik leer mezelf van alles aan... Een vriend van mij is webdesigner en ik kan hem van alles vragen...
ziet er goed uit Jed! @Debs: als je ei al is gaan wandelen, dan moet hij heel snel zaad hebben om het te bereiken.. Maar proberen kan nooit kwaad!
middag dames. zie dat ik nog niet op de lijst sta. wil iemand mij op de 17de zetten? dank je wel. groetjes tammy 77
afgelopen ongi heb ik zelfs snachts naar ziekenhuis gebeld.. dacht dat ik dood ging van de pijn.. en ook bijna flauw fallen. koorts etc.. blijkt dus van erge verstopping te komen.. PDS is erger bij ongi.. en nu nog helemaal!dus ontstopping ligt in de la klaar
Ik wens iedereen nog een fijne middag toe en veel kletsplezier en misschien tot vanavond Vind het hier errug gezellig
ik wil hem wel aangaan maar ik denk manlief niet hahaha @limmeke: nou dan probeer ik niks meer want hij is al niet snel laat staan z´n zwemmers LOL...heb ik mooi ff rust van het uitdokteren hoe ik hem nu weer zover moet krijgen hahahaha. is vermoeiend hoor alles uit de kast moeten halen om hem erbovenop te krigen als het `moet`