wowww echt veel pagina's :s als je geen computer hebt op werk is t bijna onmogelijk om bij te houden! 1 augustus komt al dichterbij! nog geen idee of t is gelukt of nie
maar nu dus even rustig aan nikky zo, ben er ook weer.. word een beetje moe van mangeval maar ach.. hij is ziek he
nee mijn mannetje is deze avond een keer weg ik ben vanavond alleen thuis maar lig lekker op de bank met de tv aan en de laptop op schoot
me man is wel thuis maar die is de haag aan het snoeien. ik ben op esprit aan het kijken voor iets leuks volgende week een bruiloft in oostenrijk.wat moeilijk zeg wat moet je in godsnaam aandoen dan?
jee valt me nu pas op dat sommigen al snel kunnen testen zeg! Beetje jammer dat ik tot 22 augustus moet wachten. Lijkt nog zo ver weg! Vanavond gaan we weer beginnen met klussen, ongi is de deur uit. Ga dus zo mijn uhubbie verleiden! Natjes verlaat de bus en duikt de koffer in met hubbie..
Nou meiden, ik ga deze bus verlaten. Ik wacht toch nog even, voordat we verder gaan. Ik zit op het moment in een wel hele nare situatie. Mijn schoonzusje kan elk moment bevallen ( da`s wel leuk), maar mijn schoonmoeder kan elk moment overlijden. Zoveel emoties, dat je het niet meer kan volgen. Voor de toekomstige kleine is het beter als mijn lijf en ik de rust weer gevonden hebben. Ik wens jullie het beste!
Hey Loel, Wat vervelend allemaal! Het zit je ook niet mee. Ik wens je heel erg veel sterkte toe en hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Manon
Hey, ik heb me bij de testmarathon van 2 augustus staan. Op zich wil ik dan gaan testen. Ook manlief wil dat graag.. misschien nog wel later.. maar dat hou ik niet vol! Ik vraag me af of ik 2 augustus volhou, maar ik ben gewoon bang voor de teleursteling.. Erg spannend idd!
Hey, Heb wel een beetje symptomen. Aantal dagen "last" van krampjes gehad. Voel ook iets een lichte steek in mijn rechterlies, maar dat kan ook met mijn heupprobleem te maken hebben. Mijn ovutesten zijn eindelijk negatief. Het lijkt of mijn tepels iets groter en donkerder zijn. Ben moe en humeurig (af en toe) en laat vanalles uit mijn handen vallen. Maar zal me alles wel verbeelden... De test moet het uitwijzen op 2 augustus, dus spannend! Gelukkig kunnen wij samen zenuwen! Wanneer ga jij testen? Liefs, Manon PS. Mijn schoonzusje wordt morgen ingeleid! Heel spannend. Word ik weel tante! Ik hou jullie op de hoogte!