Ik hoop trouwens wel dat iedereen ook hier blijft kletsen! Ik vindhet andere forum erg mooi geworden,maar deze is nog veel overzichtelijker (misschien omdat het bekend is hoor) Vind het ook wel wat lastig om steeds heen en weer te moeten... Nou ja, we zien wel hoe het zich ontwikkelt. liefs!
@ Smaillville: volgens de calcualtor 5 dagen na de eisprong.. @ elke: ik hoop ook dat iedereen ook hier blijft!
Dames, bij mijn eerste voelde ik helemaal niets van de innesteling. Ik ben me er i.i.g. totaal niet van bewust geweest. Ben bang dat afwachten het enige is dat je kunt... Jaa, ben weer uit de tuin, voor een paar uurtjes. Vanmiddag, als mupke weer slaapt even het laatste schilderen, tape weg, vanavond afmonteren en morgen accessoires. Ik hou het nog even spannend voor jullie. Mupke wordt nu langzaam wakker, dus ga hem er zo uithalen. Effe schoonmama bellen voor een bakkie. Dan gaan we daar zo naar toe fietsen. Vindt ie heerlijkl, en mama ook! Ben blij dat klus bijna af is, kan ik weer schoon en fris gaan knutselen @Debs: lelie was moeilijk!
bedankt sjors, lees net op Kindje op Komst 5/7 dagen.. voelde gister wel wat... (zal wel spoken in mijn hoofd, was vast niets)
Bij mijn eerste had ik rond de NOD wel heel sterk het gevoel DAT ik wel eens zwanger kon zijn, maar herinner me niet meer welke signalen dat nu aangaven. Hmm, vandaag 'pas' vruchtbaarste dag, hoewel mijn slijm nog anders doet vermoeden. Ach een paar extra klusdagen kan ook best hoor En dan weer wachten....
hihi ik dacht elke maand wel dat ik zwanger was maar we wachten deze maand gewoon ook weer af 8) doe jij je ei opsporen alleen met je slijm ?
Op dit moment nog wel. Ik zit pas in ronde 2 en bij Siem was ik in ronde 1 al zwanger op deze manier. Voor mij is het dus nog even prima zo.
Vind het ook altijd best raar om dat te zeggen hier, want ik weet dat meiden soms al zo lang bezig zijn...
wij zijn nu vanaf november bezig en de tijd ga zoooooo langzaam maar vind het harstike leuk voor je hoor dat je in de eerste ronde ben zwanger geraakt ! ik wens dat iedereen hier toe
En ondanks dat er meiden zijn die (zoals ik) al heel heel lang tijdje bezig zijn kunnen we toch erg blij zijn voor degene die zwanger worden of snel zwanger zijn wetende dat hij ook bij ons wel een keer zal komen
hey lieve meiden, zit iedereen lekker in de tuin? heb vannacht erg slecht geslapen de kat was niet thuis gekomen gister avond.dus maar de deur open gelaten zodat ie in ieder geval naar binnen kan komen.dan gaan ik me weer rare dingen in me hoofd halen straks weet ie de weg niet terug en de slaapkamer open laten staan aangezien er ook een boef binnen kan komen komt ie vanacht miauwend binnen gelukkig.jullie zullen wel denken. iemand anders nog wat meegemaakt?
Dat weet ik natuurlijk ook wel, maar heb al eens een aanvaring met iemand gehad, die het toen even niet kon hebben, en dat begreep ik best. Ik wens iedereen natuurlijk ook een snelle zwangerschap toe. Ik duim voor sommige meiden hier soms nog harder dan voor mezelf
Hey hey meiske! we miste je al gister! gelukkig is poeslief weer veilig thuis gekomen gister hier niet veel te vertellen baasje is op kantoor dus op en af op het forum maar ben altijd in de buurt hoor! hahaha
hoi ik ben hier nieuw. Zit in mn 2e ronde. 1e ronde was ik 5 dagen te laat ongi, en dat was na 2/3 dagen weer over. Iemand dit ook gehad na het stoppen met de pil? Kan ik dit als menstruatie rekenen? groetjes jo
o wat lief! vanavond moet ik werken dus dan ben ik er ook weer niet,maar morgen weer vrij dus dan ben ik weer van de party was het nog gelukt met je mannetje gister avond? heb je nog een pakje aangetrokken? aan het sexen zal het dit keer niet kunnen liggen nu de innesteling nog en dan een pos zw.
hoi welkom, na de het stoppen van de pil moet je lichaam even afkicken van die zooi. ik stopte met de pil werd ongesteld een week later weer ongesteld. ik denk dat je je volgende even moet afwachten maar kan het ook mis hebben misschien weten andere meiden het. in ieder geval heel veel succes met zwanger worden.