Ben ook smoorverliefd en elke dag opnieuw kan ik me voor me kop slaan dat we zo lang hebben gewacht tot we iets kregen met elkaar
ooowww, wat lief zeg. Tuurlijk snap ik dat je iemand zo kan missen. Zeker zo'n schatje die zo lief voor je is. Geef mij anders ook maar wat M&M's
Hallo allen, Tis echt warm. Had een lange broek aan omdat ik in de zorg werk, maar toch even omgeruild voor een rok. Moet eigenlijk wel gestreken worden, maar geen zin. Gelukkig niet veel kreukels. Net lekker broodje geitenkaas met honing en pijnboompitten naar binnen gewerkt. O dat is zo lekker. Moet helaas alweer weg, moet zo werken. Geniet lekker van het zonnetje allen en tot gauw weer. Groetjes Pearl
Werkse Pearl! mmm M&M's gecombineerd met tomaatjes werkt nie echt he...dan hou ik het toch bij me tomaatjes ( al begin ik al aardig misselijk ervan te worden)
bruine, wil ik ook niet (sorry als je deze hebt) Vind die met pinda lekker Op de antillen hebben ze ookdie met amandel, dubbel jammie
*serveert een ovenbroodje met brie, blaadje sla, komkommer en tomaat voor Debsje met een excusus voor het lange wachten, en een gratis drankje* ps. en nee hij is dus nog niet zwart!
nee sinds kort heb ik box 1 en 2 gekocht ben nu in box 2 vind het geweldig.alleen een aflevering duurt zo kort.
hallo dames, gezellig is het hier weer! ik wil graag weten of 1 van jullie weet hoe je foto's in je album kan zetten.... ik kom er maar niet uit... alvast bedankt!
Hahaa, ik heb SATC box 1, 3,4 en 5. Mis dus nog wel wat, maar kan m'n lol al aardig op. Vooral in de winter, als manlief weer eens voor zaken een hele week naar China is, dan zijn dat leuke, en late avondjes! @Smallville: thee was heeeeeerlijk. Heb er ook een boterham bij gekregen! En even mijn hart luchten: Siem heeft voor het eerste sinds 2 weken weer beide flessen leeggedronken. Vanmorgen al en nu weer. Hij dronk al twee weken zo slecht. En net, voor ie naar bed ging, ook nog een half bekertje Roosvicee! Yes! Dat broodje met geitenkaas en honing klonk behoorlijk goed. Is er nog één?
Klikken op uploaden, slecteren van je eigen computer en klaar. Wél belangrijk dat ze niet te groot zijn. Afmetingen staan erbij genoemd, als je op uploaden klikt. Tsja, dát weet ik dan net weer wel, van de computer.
Ik heb het gehad in het martini en dat was wel goed. Jammer dat ze voor jou zo weinig hebben kunnen doen in het UMCG. Misschien helpt het om het eens op papier te zetten voor jezelf of een soort van dagboekje bijhouden. Als je het prettig vind mag je het mij ook wel mailen of op msn vertellen
@juud: Tanks hoor snap nou eindelijk hoe dat ding werkt..hihi. alleenheb ik weer me Foto zijn TE groot grrr....waarom heb ik ook altijd pech