NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ik doe het altijd zo: ik klik op album in 1 van mijn eigen reacties en dan zie ik linksboven het woord uploaden staan en klik daar dan op ;)
    weet nie of het zo moet maar ut werkt.

( ben beetje misselijk denk toch teveel tomaatjes en dat lekkere ovenbroodje deed me das om :()

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik ben nog niet geweest. De moeite waard dus?

Gaat over de film ;)

3. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Mamacelesje, in het menu vna deze site kan je je foto's verkleinen

4. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Zo doe ik het ook altijd hoor.

@mamacelesje: weet je wel hoe je ze kleiner krijgt? ;)

Debs: dat krijg je met te veel. Zelfs bij gezonde tomaatjes...

5. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Film zeker weten de moeite waard, heb echt genoten in de bios. Zal niks verklappen :)

6. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

Jun 23, 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    ohww tanks smallville ga er gelijk gebruik van maken :)

7. debsje1977

8. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Debsje krijgt even een tomaatjes verbod ....

Heb ook nog wel wat series voor de donkere winterdagen (of hopelijk zwverlof)
    Buffy
    Angel
    Smallville :)))
    Ben bezig Grey's Anotomy te verzamelen
    SatC leen ik van mijn zusje
    *even bedenken wat nog meer*

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ikke in ieder geval niet. Hoe kom je hier nu weer aan?

10. debsje1977

de online telegraaf :D

11. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    na 1 stap ben ik dan al vast gevallen, benen gebroken etc.... Toch niet menselijk, kjan niet goed zijn

12. debsje1977

Ik ben gek op van die programma zoals: bouw je droom, droomhuis in de zon, het roer om enzo...jammer dat ze dat niet op dvd uitbrengen..zou ik hele dagen achter de buis zitten als ik zwverlof zou hebben hihihi
    (Ow ja en herman de blijker en the nanny vind ik ook wel leuk)

13. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    ik wacht even dat die film op dvd uitkomt
    prison braek is ook helemaal geweldig
    dames ik moet zo werken misschien tot vanavond nog effies
    kus

14. debsje1977

Werkse met dit warme weer meis!
    en wie weet tot vanav nog ff (ligt eraan hoelaat je weer achter je pctje zit natuurlijk ;) )

15. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Prisson Break heb ik 1e serie gezien, 2e kleine stukjes.

Werk ze :)

16. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ja, zoiets zag ik al, maar hoeveel dingen kun jij tegelijk?

Krant lezen, forummen, doen of je werkt ;) .....

Trouwens, ik was zojuist ook even een XXL-aankleedkussen aan het bestel voor meneer zijn 1e verjaardag. Was dus ook aan het multi-tasken...

17. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Maar nu weer even naar de single-tasking: de laatste hand aan de schilderklus in de tuin... Mannetje slaapt nu, dus moet mijn kans grijpen.

Tot zo!

18. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Bedankt Giegel! Heb jij ook een kindje verloren dat je maatschappelijk werk kreeg? Weet ik niet meer, sorry... :oops: :oops: :oops:

Weet je, het gaat ook niet zo slecht met me hoor, ik red me ook wel, maar het valt niet altijd mee natuurlijk. Toch regelmatig een huilbui, maar ja dit verdriet is ook zo groot.
    Alle cliche's blijken waar te zijn over hoeveel je van je kind houdt, en dat het de mooiste op de wereld is en dat je je eigen leven ervoor zou geven.

De moeders op dit forum zullen dat vast bevestigen!

Ik heb nu wel contact met lotgenoten via de HELLP-hyves, vooral met de moeders wiens kindje is overleden (gelukkig verreweg de minderheid). Ik mail met een viertal meiden en heb laatst ook met een van hun afgesproken. Dat is prettig, ook al is het heel verdrietig.
    Zij weten bijv wat ik bedoel als ik zeg dat ik magnesiumsulfaat heb gekregen en niet meer kon bewegen, dat mijn handen zo ontstoken waren van de infusen, dat ik een lange lijn heb gehad. Zij weten hoe het voelt om van de neonatoloog te horen dat het afwachten is en van de gyn te horen dat je uitslagen weer achteruit zijn gegaan.
    Toch ben ik wat zieker geweest dan de dames waar ik nu contact mee heb, vreemd genoeg. Zo hebben zij bijv nooit in een rolstoel hoeven zitten en konden ze wel zelf naar de wc enzo.
    Maar goed, dan denk ik maar weer "het had veel erger gekund". Ik heb geen stuipen gehad, geen leverruptuur, geen herseninfarct, ik leef nog! Er zijn helaas anderen...
    Het komt gelukkig niet veel voor, maar in Nl sterven 4 op de 100.000 vrouwen tijdens of vlak na het kraambed/zwangerschap. 3 van die 4 aan het HELLP syndroom.

Maar goed, dit willen jullie misschien allemaal ook liever niet horen. We hebben het hier gelukkig meestal over het leuke onderwerp zwanger worden!
    (nou ja, en over eten, sex, lieve en minder lieve vriendjes, trouwshows, studies, nieuwe sites, zusterpakjes, bureaustoelen, bazen met piercings, trutjes, knutselen, enz).

19. debsje1977

Zie je jij kan het ook ;)
    Welke vrouw kan dat niet multi tasken volgens mij hebben alleen mannen daar moeite mee hihih

Soja vermindert aantal spermacellen
    OXFORD - Mannen die geregeld sojaproducten eten hebben veel minder sperma dan mannen die dat niet doen.
    Volgens een studie gepubliceerd in wetenschappelijk tijdschrift Human Reproduction kan de concentratie spermacellen al halveren bij mannen die bescheiden hoeveelheden soja nuttigen.

De onderzoekers ontdekten dat bij mannen die eens in de twee dagen een portie soja eten, 41 miljoen spermacellen per millimeter zaad verdwijnen. Normaliter bevat een millimeter tussen de 80 en 120 miljoen spermacellen.

Volgens de wetenschappers bevat soja plantaardig oestrogeen, een vrouwelijk hormoon, dat de hormoonhuishouding van mannen in de war kan sturen.
    De onderzoekers benadrukken dat er geen gevolgen hoeven te zijn voor de voortplanting van soja-etende mannen.

Dus dames laat de mannen geen soja producten meer nuittigen ;)

20. debsje1977

@Elke: ik vind het ( hoe verdrietig ook) het juist goed dat we dit kunnen lezen...zo word je allemaal weer even ervan doordrongen dat een zwangerschap niet zomaar iets is en dat het niet vanzelf sprekend is dat het allemaal maar goed gaat.. Tevens vind ik het fijn te weten waarop te moeten letten om dingen optijd te kunnen singaleren ;)

Share This Page