Zou het super vinden, dus als jullie zo gek zijn, Superrrrrr Ben die blonde achter de balie met bril, lijk veel op mijn zusje zonder bril ga pc afsluiten doei doei
Ik heb geeeeeeeeeeen zin meer.. Wie sleept me er nog ff doorheen tot 5 uur? Oh een patatje, dat gaat er er wel in. Oorlog graag met een frikandelletje!
*Voelt der maag omdraaien bij het horen van patatje* tis bijna 5 uur sjors, je mag zo naar huis Kga maar weer onderuit op de bank onder dekentje.. heb het steenkoud.. even kieken of er nog iets leuks op tv is...
Sjors, zou wel willen, maar mannetje net wakker geworden en móét echt even boodschappen doen. Hij is nu een Sesamstraat kletskoekje aan het eten, dus zo lang heb ik nog...
ooowww nee he ik heb weer wat: ga ik net naar de wc hier...stinkt het naar sperma gatver zeg....dis echt serieus geen geintje...wat meot ik hier nou meeaan..ben de enige dame tussen allemaal kerels in..en vind dit niet echt een prettig idee eigenlijk
Wat voor bedrijf is dat dan, dat je de enige meid bent? Want bespreekbaar maken lijkt me erg lastig zo...
limmeke, koud? Ben je ziek? Of is dat ook een zwangerschapsverschijnsel? Debsje haha dat meen je niet! Maar waarom zou een man dan nou een vrouwen wc gaan of is dat 1? Enne misschien een stomme vraag maar hoe ruikt sperma, heb daar nooit iets aan geroken eigenlijk
Ik zou ook hard lachen als ik dit zou lezen idd...maar ik ruik het nu nog,,,,,dit is echt smering...dadelijk ruikt manlief het ook als ik thuis kom aan mij ofzo .dan heb ik behoorlijk wat uit te leggen zeg maar.....en het is niet eens een smoes.
En heb je geen EIGEN wc? Wat belachelijk! Ik zou me heel onprettig voelen, nu ik er steeds langer over nadenk. Het klonk aanvankelijk grappig, maar begin me zelfs hier al vies te voelen
Stinkt het naar sperma? Ehh, zo sterk ruikt dat toch niet? Nou ja, zo te lezen heb jij er de laatste tijd met je neus dicht opgezeten , maar dat het er naar stinkt is wel heel erg!
Nou, die lucht van sperma zou ik ook meteen herkennen. Gedver. Vind het van mijn eigen mannetje al vies (sorry lief). Jeetje, hoe ga je hier mee om...?
*kijkt op klok én naar mupke* Dames, moet echt even gaan. Misschien tot later vandaag, anders...? Debs, succes meid
Ik vind het ook vies hoor...en ja ook ik herken de geur van sperma meteen...en een wc is niet zo groot dus zal wel blijven hangen of zo...weet ik het..vind het al vies genoeg dat je zoiets op je werk doet ( kan toch alleen maar daarvan komen als je het ruikt of nie?) heb ff echt werkelijk geen idee wat ik hiermee aan moet eigenlijk
Hmm debsje als het bij 1 keer blijft zou ik het misschien wel kunnen vergeten.. Maar als het vaker voorkomt zou ik het toch bespreekbaar willen maken, hoe moeilijk dat ook is! En dan denk ik aan je baas maarja die is ook niet helemaal uh 'normaal' zeg maar hihi