Hey meiden, De passagiers stromen binnen, is al gezellig druk hier! (al had ik natuurlijk ook gehoopt dat iedereen in zn vorige ronde zwanger was geworden) Ik dacht paar dagen terug dat mn ei eraan kwam, was niet het geval. Maar nu komt ie toch echt wel bijna hoor! (dit is mn eerste cylus/ronde na bv, heb tot 7 maanden bv gegeven en dus geen mentruatie gehad!). Persona streepje is nu echt een stuk lichter geworden. Ook voel ik al lichte ovulatiekrampen (voel deze al een paar dagen van te voren). En ik begin nu licht vruchtbaarslijm te krijgen...het is nog meer waterig maar ook met beetje rekbaar slijm. Spannend wel! WE klussen eigenlijk ook wel om de dag ongeveer, soms zitten er 2 dagen tussen maar rond mn ei willen we wel eens 2 dagen achter elkaar klussen. Ben benieuwd hoor, zou fijn zijn als ik mn ei zou krijgen en ik op de wachtbank mag..alleen dan moet ik wel naar de nod van juli...alleen als ik mn ei rond 18 juli zou hebben kan ik blijven staan in de nod van augustus... Ik dacht echt vantevoren dat mn cylcus dus langer zou zijn maar het lijkt er dus op dat ik deze week mn ei ga krijgen....dus dan moet ik heir afscheid nemen...maar wacht eerst ff af want de persona morgen doet en hoe het staafje er dan uitziet, morgen weet ik dus denk ik wel meer....(should I stay or should I go...) Ik zit nu trouwens op dag 13. Dus zou netjes zijn als mn ei deze week is, dan heb ik een mooie cylus...ik laat het wel weten morgen... Van dat pendelen: Caruli heeft voor mij gependelt on oktober 2008, een jongen Liefs Syl
Ben wel benieuwd naar het pendelen, maar ben bang dat ik me er dan te erg aan ga vastklampen idd, terwijl je wel weet dat dat juist niet moet, is maar een indicatie en ze kunnen het niet met zekerheid zeggen. Is het echt zo, dat je cyclus korter is, als je ei precies op die dagen komen zeg maar? Als ik mijn vruchtbaarheidskalender bekeek nl, ben ik uitgegaan van een cyclus van 30 dagen en werkelijk ALLE data klopten daar, cervixslijm op vruchtbare dagen, krampen op de dag van mijn ei en ook op de innesteldag, maar ik had nu toch een cyclus van 35 ipv 30.....
we zullen zien of ze gelijk heeft! ik hoop het wle 8 maanden vind ik lang zat... en ik ben naar een medium geweest en die heeft gezegd dat ik zowiezo dit jaar zwanger raak, en mischien nog zelfs deze zomer, maar dat durfde ze niet met zekerheid te zeggen.. ik vraag me dan af.. waarom mischien nogin de zomer? naja heb is tot september zomer.. ik heb wel een gevoel dat het echt snel gaat gebeuren! ik denk idd deze zomer nog,, raar dat ik dat denk maar heb een goed gevoel deze maand! en dat had ik de maanden daarvoor helemaal niet.. ik hoop het zo! me vriend wordt nu ook wel een beetje gek! haha ga zo ff de etos pillen halen want ze zijn op.. heb je al 1 dag neit geslikt, maar dat zo wel niet zo erg zijn..
Dat zou ik ook wel eens willen naar een medium, maar hoe vind je zo iemand? Wil wel naar iemand die betrouwbaar is. hoe ben jij er aan gekomen Leeuw?
Hallo dames! Ik kom mij hier ook melden mijn NOD is 5 Aug! Zaterdag zijn de op bezoek gekomen en voelde me zo ellendig! Ik kon het niet op brengen om op het forum te komen zo KL*TE voelde ik me! Maar goed... binnenkort lekker 3 weken vakantie en dan even werken en dan lekker naar griekenland 8 dagen... heb er super veel zin in! Hoe is het hier verders... Ohwja... mijn pendels hadden het allemaal fout
mijn moeder heeft een vriendin en haar vriendin is het! maar weet je wat leuk is 1 keer in de zoveeltijd is er in utrecht bij de jaarbeurs een paranormale beurs en daar zitten ook allemaal mensen die het doen en voor speciale dingen! dat is echt heel leuk daar! en betrouwbaar natuurlijk
http://www.paraview.nl/agenda.html ik weet niet waa rjew woont maar moet je ff kijken staat waarnee en waar ze staan
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 5 : natasssie & mama diana 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 29 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Dank je wel. woon in regio rotterdam voorlopig nog niet echt in de buurt, maar anders eens een keertje wat verder weg.
zo er word hier veel bijgeschreven zeg ikzelf (dat is heel persoonlijk) natuurlijk. zou nooit iets in mijn leven wilen voorspeld krijgen of dit laten doen. Ik vind het juist een fijn idee dat dingen komen wanneer de tijd daar goed voor is. eigenlijk net als met zwangerschap. of klink ik nou een beetje raar? haha
Nee hoor, ieder voor zich. maar het zou mij meer rust geven als ik zou weten dat het nog een keer lukt na mijn MK en er dan een gezond kindje wordt geboren.
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 29 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb even passagierslijst NOD augustus weer op zijn goede plek gezet
maar ze verspillen niet je hele leven haha, de eerste keer dat ik het deed vertelde ze iets en het klopt allemaal precies!1 ze vertelde (toen) dat als ik klaar was met me opleiding een jonge zo tegen komen die mijn vriend werd en hij wad de persoon waar ik al lang op aan het wachten was! en het klop! ook vertelde ze dat ik met hem kinderen zou krijgen.. nou dat willen we wel nou nog kijken of we ze echt krijgen, maar daar ben ik bijna van overtuigd! iedereen die voor mij kaarten heeft gelegd zeg dat ik kinderen krijg .. ik vind het altijd wel spannend, maar ook weer heel bijzonder!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : JedidJah 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 30 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Moet nog een beetje oefenen hoor!
Mensen, wachten duurt lang Het is nog niet eens 11 juli laat staan 11 augustus... Ik wil graag zwanger zijn... Mijn zus is nu zwanger en het is wel zo gezellig met z'n 2e... Ik heb geen zin in wachten... Er zijn echt van die momenten dat ik denk dat het nooit meer komt. Vandaag is een zo'n dag. Ik heb het helemaal gehad. Soms wil ik terug naar de pil om te weten waar ik aan toe ben. Ik ben in een maand tijd van cub c naar e gegaan en ik ben niet zwanger. Ik heb een mooie zwangerschapsstreep over mijn buik lopen die steeds dikker word, maar nog steeds een negatieve test.... GROM... Zelfs een bloedtest zegt niets...
nog geen ongie te bekennen hier maar wel de krampen ach ja de dag is nog niet voorbij dus nog maar ff afwachten he! Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen vandaag Gr Debs
Eén dag overtijd en nog geen spoor van ongesteldheid. Ik hoop echt dat het gauw komt dan kunnen we er weer voor gaan in de nieuwe ronde..
als het er morgen nog niet is ren ik naar de drogist denk nie dat ik langer kan wachten hihi. Maar aan de andere kant denk ik ook dat het wel doorkomt...vanwege die krampen enzo