dat klopt Sjors hihi zou het van hem komen...heh getver wil der nie eens aan denken Bleeehh Mijn hemel bij wat voor bedrijf ben ik terecht gekomen zeg...en ik werk hier nog maar net 2 weken
dat zou in theorie kunnen als mijn liefje zaad heeft die het wereldrecord vlinderslag weet te breken op weg naar mijn ei... die al in mijn eileider met 1000 tentakels alles grijpt wat voorbij komt zwemmen.. dan terwijl ze elkaar gevonden hebben de beentjes optrekken, met een noodgang mijn eileider verlaten alsof ze op glijbaan zitten om zo neer te ploffen in het zachte bedje van mijn baarmoeder, terwijl het dikke slijm zich als warme deken over het eitje heenwerpt.. dan ja, dan zou ik nu al kwaaltjes kunnen hebben.. helaaaaaaas denk ik dus eerder dat het van die bioticum kuur komt
hihi..zou jammer zijn als het van de bioticum komt...zou leuker zijn als het van een zwangerschap zou zijn
wc die ruikt naar sperma? WHAHAHAHAHAAAAAAAA.. waar ruikt het dan naar? bedoel, sperma van mijn liefje is zo goed als geurloos.. als ik er een geur aan moet hangen, dan is het een heeeeele zachte zoete lucht.. maar echt niet dat die een wc mee kan " bezwangeren" zo noem je dat toch als het in de lucht hangt?
Geen idee hoe ik dat moet uitleggen maar het heeft een bepaalde geur waarvan je weet dat het alleen dat kan zijn Meiden ga ff mijn werkpc omruilen naar die van me thuis,,,,kan ik eindelijk uit die lucht weg hier Tot strakkies!
Nou zoals jij het beschrijft is dat BEST mogelijk hoor! Ik geef toe, als het een film zou zijn vonden we hem slecht: zo onwaarschijnlijk... Maar eh, de eerste weken van mijn zwangerschap ben ik het ook steeds vreselijk koud geweest, dus misschien toch nog een sprankje hoop dat het niet de antibiotica is?
Ok debsje wel thuis! En werk je er nog maar zo kort jeetje.. Wel naar je zin daar verder? Ik ga er ook een eind aan breien, tot later!
Nee, zou zelfs voor mijn doen te vroeg zijn voor symptomen... jammer genoeg. Die dikke buik heb ik van mezelf hehehe.. kga weer op de bank ploffen.. voordeel is dat ik neit hoef te koken vanavond yeahhh... tot straks en smakelijk voor iedereen die gaat eten
Mag ik ook nog meedoen? Mijn NOD is ongeveer 21 augustus. Ik heb me net aangemeld en ik weet niet hoe ik het zelf moet aanpassen. Ik weet trouwens niet wanneer mijn NOD precies is omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb Varierend van 30 dagen tot 76! Zijn er meer die dit hebben? Maak me namelijk een beetje zorgen....
ff vanaf me mobiel. Meiden ff adviesje. Zal ik dit met manlief bespreken of niet? Het zit me toch niet lekker. Ben niet preuts aangelegt maar ben hier toch beetje van geschroken eigenlijk.
hoi meiden is het zo lekker weer en zitten jullie nog op het forum ik heb ook echt altijd wat heb al een paar dagen last van me knie , ga ik vanmiddag langs de huisarts want kon er nu echt bijna niet op lopen, zegt hij dat me knieband ofzo zwaar over belast is en dat ik echt een week rust moet houden (leuk met dit lekkere weer) me knie zit ook helemaal in gepakt !
ik zou het gewoon even met je man bespreken.. kan me voorstellen dat het niet iets prettigs is.. helemaal als je er net werkt hier lekker dagje gehad. manlief is weer redelijk beter dus we zijn even op laminaatjacht geweest.. verder niet zoveel gedaan!
Hey meiden,mijn bloeding is gestopt al sinds gisteravond Ik ga dus zoiezo de 28ste testen,want ik moet dan ook beginnen met de clomid namelijk wil het graag zeker weten
Hoi Lieve meiden stampvoetend kom ik naar Augustus Op mijn dochtertje verjaardag ben ik ongi geworden. Dus ik baal. Maar nu kom ik gezellig bij jullie. Ben wel blij dat ik na mijn miskraam weer een regelmatige cycles heb van 28 dagen
Heej meiden, Wat een kwek- club! Moet je ook ff een dagje werken... zoveel bijlezen! Ga ik dus maar ff niet doen nu, veel te mooi weer. Manlief is net gaan vissen (ja zeg maar nix, ik vind 't ook vreselijk...) dus heb het rijk alleen. Ga m'n boek strakjes maar uitlezen. Liefs
@ Sim welkom, gefeliciteerd met je dochtertje @mamaline, ha ha vissen. welk boek lees je? @ Debs, ligt eraan hoe je man is: is een heethoofd, dan denk maar even wachten. Kunnen jullie makkelijk over deze dingen praten, dan zeker doen
Deb gatver! Ik zou de geur ook gelijk herkennen! Ik ruik het zelfs de dag na de sex als ik zelf naar de wc ga bah bah! Wat zegt je man ervan? Zo lekker dagje dr op zitten, ben mooi overal op visite geweest met de kleine meid. Nu wel moe, zal ook van het weer komen! bakkie koffie!