NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

hoi meisjes! hier bruine natjes! hihi, heb lekker veel op me werk op het balkon gezeten...ben goed verkleurd moet ik zeggen! :)

Heb besloten dit weekend te starten met ovutestjes.. wilde eigenlijk gisteravond mee beginnen maar ik kan me er niet echt toe zetten?

Al zou ik het wel fijn vinden om wat meer inzicht te hebben in mijn cyclus+ei.....

Hoest verder met de meisjes?

@debsje: de geur van sperma herken ik ook van verre, net wat alice zeg. Als ik de avond ervoor sex heb gehad met hubbie ruik ik het de volgende dag sperma bij mezelf. Is een typische lucht die je direct herkent...

Maar miste een stukkie geloof ik, ruik je dit bij je werk op de wc?
    Is je baas zo hitsig met z'n kettingen en dingen? ;)

2. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    hoihoi,

Ben dus overduidelijk niet bezig in een boek over vissen... Hahaha! Nee, ben bezig in het tweede deel van Shopaholic (in alle staten). Leest lekker makkelijk weg ;) . Ben ik in onze vakantie mee begonnen. Normaal lees ik het liefst fantasy en thrillers (maar sinds Kyan is geboren heb ik niet heel veel meer gelezen... :rolleyes: )

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, niet eens over vissen :)
    Dat boek heb ik ook gelezen. leest zeker lekker weg. lees ook verschillende soorten boeken, ligt eraan welke stemming ik ben, nu vooral iets in de trand van Shopaholic.
    Moet snel weer naar de bieb, boeken zijn uit, zucht....
    Dan maar weer forumen.....

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Passagierslijst NOD augustus

1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25
    2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982
    3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje
    4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83
    5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie
    6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice
    7 : Debsje1977 & IMD & Maine
    8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen
    9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25
    10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child
    11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel
    12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura
    13 : Dib
    14 : Ellen1982
    15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980
    16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81
    17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77
    18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke
    19 : Tischa82
    20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986
    21 : Suusje34, sim80
    22 : Natjes & Macy
    23 :
    24 :
    25 :
    26 :
    27 :
    28 : Marientje28
    29 :
    30 :
    31 : Alexia R

101 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Manon77
    - Kleintjevoorons
    - Sjors82

9 Augustus:
    - cin1979
    - pixie

11 Augustus:
    - JedidJah
    - Dizzy

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Ik heb mezelf op de 21ste gezet, pff dat duurt nog lang.

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    *trapt schoenen uit, gooit tas op de grond en sleutels in de hoek*

Hoooi :D
    Kom net terug van mijn werk, en moest even om het hoekje kijken bij jullie...
    Hoe is het hier? Wat kletsen juullie veel zeg, ik heb '70 pagina's gemist.... maar die ga ik niet allemaal terug lezen hoor... als er iets heel spannend is, dan vertellen jullie het nog wel even een keertje toch?

Kus!

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Het gaat nu niet meer zo hard hoor! ;) Waar is iedereen?

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    jaaaa ik ben er ook weer ff ;)

alleen heel erg pijn in me knie :(

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Wat heb je gedaan dan gaby?

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik weet een leuke bezigheidstherapie...........je zet je pc aan en gaat naar zowel dit forum als MMM, de hele dag vermaak :)

Maar balen is het zeker :(
    Beterschap!

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hahahha

ik heb een beetje x benen :oops: wis ik allang maar ja had geen pijn dus dacht er niet aan om er voor langs de dokter te gaan *stom*

nu door de stand van me benen zijn me knie banden zwaar overbeslast :(
    ik MOET van de dokter een week rust nemen anders kan ik binnen kort helemaal niet lopen :cry:
    en ik krijg binnenkort therapie ervoor.

11. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha daar zat ik nu net eigelijk wel aan te denken :)
    kan ik iedereen mooi in de gaten houden :D

alleen klote dat het nu net moet gebeuren met het lekkere weer :(

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hoi Meiden,

thanks voor de adviesjes en ja ik heb het even met manlief besproken en wat zegt tie:(
    kun je niks aan doen zo erg is het niet geen voorbarige conclusies trekken...heb je het gezien wie het was.nee dan kun je er dus niks mee......en dat was het....hij kon zich dan nog wel net ff voorstellen dat ik het een beetje vervelend vond hahaha :(

@natjes: idd bij mij op mijn werk op de wc...kan alleen niet zeggen of het mijn baas was want er waren meedere mensen op kantoor vandaag....maar ja 1+1=2 he! ow nee mag ik niet doen mag geen voorbarige conclusies trekken van manlief hihihi.

Das lekker balen @Gaby dat je zo'n pijn hebt...hopelijk gaat het snel weer wat beter met je.

Je kunt wel merken dat het mooi weer is he...het is zo lekker rustig op het forum :D
    voordeel daarvan is dat je snel bent bijgelezen ;)

zo nu gaan we ff naar de MMM toe kijken wat daar de laatste "roddels" zijn hahahaha.

Ow enne Juud en Sjors....heb vanavond heerlijk sla gegeten maar kon toch echt weer niet de tomaten laten staan....ut was zelfs zo erg dat ik ook snel manlief z'n schaaltje heb leeggeten :oops: vind het gewoon lekker :D

13. debsje1977

JEETJE HEY!
    dit is wel HEEEL ERUG rustig hoor meiden :(

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mjah.. had liefje aan foon... verder verveel ik me stierlijk.. vind er nix aan als huis zo stilletjes is..

zo ff dat beetje afwas doen wat ik gecreeerd heb.. en dan tas inpakken om morgen na het werk snel de trein in te kunnen stappen.

15. debsje1977

heerlijk vooruitzicht is dat he meis ;)
    een dagje/nachtje zonder elkaar maakt het verlangen naar elkaar alleen maar meer...en dat vind ik een heerlijk gevoel. ;)
    dus kan me voorstellen dat je niet wachten kan om morgen die trein in te springen opweg naar je grote liefde :D

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wie heeft er zin in een stukje mosterdkaas?
    Ben vanmiddag naar een leuk klein kaaswinkeltje geweest om geitenkaas te kopen voor m'n dochter met koemelkallergie. Foute boel natuurlijk voor een kaasliefhebber en kon het niet laten om een stukje mosterdkaas mee te nemen 8)

17. debsje1977

dat ken ik niet mosterdkaas dus laat me maar us een stukje proeven ja :)
    lekker met een wijntje erbij....of mag ik die niet meer nu ik op het wachtbankje zit :(:

18. val25

val25 Actief lid

19 jul 2008
    146
    0
    16
    Vrouw
    rotterdam
    Hallo meiden hoe is het met iedereen. Mosterdkaas wat lekker zeg geef mij ook maar een stukje :) Het zoe zeker lekker zijn met een glaasje zoete witte wijn. Maar helaas is dat ook niet weggelegd voor mij :( . Dan maar doen alsof ;)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mosterdkaas klinkt goed!

20. debsje1977

We beelden ons dat glaasje zoete witte wijn wel in ;)
    zie trouwens dat we bijna buren zijn wat stad betreft Val ;)

Deel Deze Pagina