Dank je! Is echt leuk zo'n nichtje. Dat geeft al zo'n bijzonder gevoel. Moet je nagaan als je zelf zwanger bent!
Goedemorgen dames! *brengt koffie mee* Hoe is het? Hier heerlijk, heb gisteren flink geknutseld voor mijn ei van vandaag Naar mijn gevoel is mijn ei gisteren al geweest, had steekjes en ongikrampen. Maar goed, dan hebben we in ieder geval er ons best voor gedaan. Mijn kerel weet wel hoe t werkt, alleen zegt ie dat ie er niet echt opgewonden van wordt als ik steeds over een ei praat Ik hoop ik hoop dat t dit keer raak is.. heb gisteren gependeld en daar kwam een dikke ja uit. Wie weet... Iedereen een fijne dag! Liefs
@elke1976: ja persoonlijk vind ik dat niet zo erg. Helaas denken veel werkgevers daar anders over. @pixie en maine: de meeste advocatenkantoren denken daar helaas anders over. In hun wervingsadvertenties zetten ze ook weleens in het profiel dat op zoek zijn naar afgestudeerden met hoge cijfers. Ik ben het met je eens dat het uiteindelijk gaat om presteren op de werkvloer. Het wordt alleen moeilijk uitgenodigd te worden voor een gesprek als je een cijferlijst met teveel zessen hebt. @natjes: bij mij was het ook vanaf de eerste dag licht positief. En ineens was hij op een dag vet positief. Dus volgens mij valt het niet echt te zeggen. @JedidJah: fijn dat het alweer gezellig was in de kerk. En ik geloof niet in toeval meid. Het moest gewoon zo zijn. Ik moet ook weer op zoek gaan naar een kerk met een predikant die mij aanspreekt. Er zit een hele goeie in spijkenisse maar dat toch een beetje te ver voor mij. @jeanine: haha moest toch ff lachen een vijfling. Geen wonder dat je moe was toen je wakker werd. De zon schijnt hier gelukkig nog maar liefje slaapt nog. Het is onze enige vrije dag samen vandaag dus we gaan wat leuks doen. Heb alleen nog geen idee wat fijne dag meiden!
Waar blijft die beloofde temperatuur nou. Mijn meisjes staan te trappelen om het zwembadje in te mogen, maar vind het nog iets te firs hoor. . Nrg50: nee toch jij ook hier, misschien samen in augustus.
joehoe mEIsjes! hoe gaat het allemaal hier in de bus? airco aan, ijsthee en fruitsalade en citroensortbets standby.... argh, erg is dat he! ik had vorige week een meisje van 7 dagen in mijn armen, ik was er bijna heel hard mee weg gerend *jat* onze tijd zal komen......................... stel je voor! ik zou echt supertrots rondstappen in blije zwangerschapsjurkjes... *zwijmel* liefs klingel
Zooo.. ben gedoucht, alles weer met de grasmaaier bijgewerkt.. nu wachten tot mijn pappie voor komt rijden om mij te droppen op station. hmmm.. het weer ziet er maar somber uit.. wordt steeds donkerder buiten en morgen voorspellen ze ook veel regen? lekker dan, wilde gaan winkelen.. dat stellen we dan toch maar uit. @Klingel: leuk he, zwangerschapsjurkjes... had vandaag met werken positiebroek aan, die ik vorige maand gekocht had omdat mijn buikje wel heel bol werd al heel snel. Zitten nog steeds lekkerder dan gewone broeken.. onze tijd komt nog wel.. hoop ik.. kan me niet voorstellen dat het me niet meer zou lukken en al helemaal niet dat als het lukt, dat het steeds fout loopt.
hoi lieve meiden, alles goed hier [behalve dan nog niet zwanger] mijn schoonzusje was vorige week bevallen en ze heeft bekkeninstabiliteit en kan niet lopen en ik mocht hem na 1 dag vasthouden zoooooooo klein wilde ook hard weg rennen ben aan mijn enkel geopereerd en kan helemaal niet rennen. vandaag lekker vrij ga zometeen lekker tomatensoep maken vlees moet 3 a 4 uur opstaan mmmmmmm kus
@nrg50: boehhhh wat doe jij hier nou? ongi?STAMPVOET! ben je ook zo gelijf-fopt? bah bah bah. nou dan deze ronde samen roze hoor! hele bus KNALROZE!! *knuf* klingel
Klingel ik heb wel zin in een fruitsalade. Lekker fris. Het zonnetje begint hier nu toch een beetje te schijnen, maar de vooruitzichten voor morgen is bar maar dan ook bar slecht Nu maar genieten
aja shit dat het weer morgen &^^%^% zou worden he! wij wilden morgen naar de parade in utrecht, maar dat moeten we dan maar even van het weer laten afhangen. ik peer m zo wel naar mijn favo stadje: lekker shoppen HA! stiekum babykleertje kopen fijn weekend iedereen! klingel.
@ Maine: Het archeon is echt de moeite waard, maar alleen als het lekker weer... @ limmeke: mij ook! @ Tischa82: Ja het is goed om een eigen plek te hebben die niet te ver is... Haj mensen... Ik ben zo blij... Sorrie het leven is zo mooi
Hi meiden! Dacht dat het morgen mooi weer zou zijn en wou eigenlijk naar het strand . Maar het gaat regenen lees ik hier...jammer. Heb vanochtend vroeg mijn verstandkies eruit laten trekken . Ben ik daar ook vanaf.. Heeft iemand hier wel eens predictor ovu testen gebruikt? Vandaag dag 14 en heb steeds maar een vaag lijntje?
O shoppen dat lijkt me nu ook geweldig om te doen. Alleen met 2 kindjes word het al minder leuk hihi. Wij blijven lekker in onze tuin, zonnen, spelen, eten enz.