haha nee nog nooit gebelt , maar heb het wel eens op tv zitten kijken haha... ik geloof er niet zo in ben wel ook wanhopig opzoek naar antwoorden weet alleen niet waar ik moeten zoeken
ik ook niet echt maar goed als je wanhopig bent dan you never know, then you want to try everything Al moet ik zeggen dat ik gisteravond wel met belangstelling heb zitten kijken op rtl4 naar dat nieuwe programma Lisa Williams Live among Dead
ja daar had ik voor stukjes van gezien was het wat ? morgen is trouwens die voorrondens van million doller wedding en vriendlief en ik hebben nog steeds niks bedacht denk dat het morgen wel iets komt als we er naartoe moeten
Ik moet zeggen dat ik het heel interresant vond ja..char bv vond ik niet geweldig keek ik ook niet echt naar...maar dit programa heb ik nu twee keer gekeken en ja komt wel geloofwaardig over. Wat moet je ervoor bedenken? Wel spannend allemaal
WHAHAHAHA IK MOET WEER AAN DE PIL VAN DAT MENS! En dan halvewege mijn strip stoppen...dan zou ik zwanger worden maar ik krijg wel twee kinderen en 1 binnen een jaar
OMG weer aan de pil heb je ook gevraagt waar dat dan goed voor was ? hihi zou leuk zijn miss een 2 ling ? zou ik ook eens bellen kost het duur ?
80ct pm ze zei dat de pil ook een vruchtbare werking heeft op de eierstokken ofzo.. maar alleen als ik halverwege mijn strip zou stoppen ow ja en ik kon ook nog een middeltje van dkr vogel gaan slikken maar dat middel is niet beschikbaar hier in nl. Ga er nu nog 1 bellen die is bij een of andere stichting aangesloten dus wie weet komt daar meer uit LOL
hahahaha lekkere antwoorden heeft ze haha hadden wij zelf ook bijna gelijk met onze voorspellingen en hoelang heeft ze je aan de lijn gehouden ? laat maar waten wat die andere zeg hihi
nou meiden het is rustig hier, lijk wel of alleen debsje en Gaby hier zijn?!... haha, nahjah verderest lig vaast iedereen in de zon of is aan het werk!
ohwja hihi...was even vergeten...*ben een beetje dom* ik ga even een straciatella ijsje pakken...nog meer liefhebbers? :
Lekker ben ondertussen wel even met paramensen aan het bellen..om te kijken of ze dezelfdee antwoorden geven als ikke miss kan ik dat werk ook wel gaan doen dan
hihi daar hoef je niet dom voor te zijn nod schiet voor jou ook alweer op nee dankje wel heb net een lekker waterijsje op
@ Debsje: is wel leuk werk want je voorspellingen net klopten aardig...hihi @xgabyx: ja me NOD schiet wel op, maar ik heb maar niet te veel hoop deze maand, was verleden maand.