als hier iedereen weer terug is kan ik ook niet meer hele dagen op het forum zijn dan heb ik het weer druk met ecfht werken en ben op de avonden aangewezen...als het dan allemaal nog zo snel volgekalkt wordt kan ik het ook allemaal nie meer bijbenen hoor
Uit de grond van mijn hart....ik hoop het en dat we daar ook kunnen blijven dan tot aan de bevalling aan toe
hé hé daar ben ik weer even moest even de badkamer schoonmaken. we zitten al op 200 super nu nog 800 zullen we dat redden? het is warm bah zweet me dood. debsje verveel je je zo meid dat je die onzin gaat bellen[ook al is het best grappig]mag je dan niet naar huis of moet er iemand aanwezig zijn?je kan ook spelletjes gaan doen.
kan niet naar huis...anders is er niemand de de telefoon opneemt. Tja wat een mens toch allemaal niet doet als ze zich vervelen he vind het grappig om te bellen idd maar hoop stiekum toch ook zo dat ik us een goed medium vind die ik geloven kan
Gekeken, ik zie één dikke witte streep en rechts daarvan een iets lichtere streep.... Is dit een negatief van een zwangerschapstest?? tja, ik denk toch wel een tweede streepje te zien, ongeveer in het midden van het raampje?!
Dat vind ik ook, maar dan wil ik deze keer wel in de verwachte maand bevallen... Ik was namelijk een juni mama, maar beviel in maart
Ik zie ook echt maar een streep hoor, sorry! Ben er met mijn neus nog eens bovenop gaan zitten en kan er niet meer dan 1 vinden... Ik hoop voor je dat de anderen gelijk hebben, inieder geval morgen nog maar eens testen ofzo!
ja ik heb gekeken. ik zie 1 streep maar klopt het dat het een zwarte foto is of is mijn comp niet goed?
hahaha, ze antwoordt niet meer, maar ik zie ook alles behalve die ene streep zwart hoor, net als de anderen hier
die foto is in negatief gezet, heb zojuis een andere merk test gedaan en die is posiiiiii, dus die streep stond er wel degelijk